Dehogy! Utolsó órájában? Az az 5 párbeszédből az első játék kb felénél, kétharmadánál kezdődik, aztán megy végig egészen az utolsó küldetésekig, akár 30-40 órával később. Egyébként mégis mi a fene döntsön egy RPG-ben, ha nem a párbeszédek? A Tormentben mi befolyásolta a játék végkimenetelét? A harc a cranium ratekkel vagy a párbeszédek? A Fallout 1-ben mitől függött, hogy a Masterrel a végső konfrontáció hogyan végződött? Párbeszédtől vagy a plazmapuskádtól (figyelem, ez nem a F3, ott az utóbbi döntött volna)?
Igen, 5 párbeszéd dönt, de hogy melyik öt, azt csak akkor tudod meg, amikor már végigvitted a játékot (vagy akkor sem).RPG-kben a döntéseket párbeszédekkel szokták megoldani.
"Az út a lényeg, nem a vége:"
Azért a vége is számít. Az egész fontos. Tény, hogy az út fontosabb, mert ha az út szar, akkor akármilyen jó is a vége, nem jó a játék. De azt mondani, hogy a vége tökmindegy, mert az út jó volt, az nem 100%-ig igaz. Mindkettő fontos.
Arra kíváncsi leszek, hogy hány évnek kell eltelnie, amíg elmúlik ez a kifogáskeresés a Bionak. Elcseszték a végét, ez van. A MEA-t meg egy az egyben elcseszték. A DA elcseszése még várat magára, aztán végre csinálhat a Bioból Bungie-t az EA, úgyis az a terv az Anthem-mel.