Harcrendszeren a társaknak adható parancsokat értem. Ugye 1-2-3.-ban megállítod az időt, és kiosztod a parancsokat. Ezt nyugodtan átemelhették volna. Mi több, ebben a formában ez egy Mass Effect jellegzetesség, amit egyszerűen bún volt kihagyni. (Szerintem)
Én néhány órát bohóckodtam vele, de valahogy nem jött át. Első tetszett, második, harmadikba már bele tudtam kötni jócskán, de a hibáik ellenére valahogy mégis ME-k maradtak. Andromédánál valahogy ezt nem éreztem.
Bio kontra EA hiba;
Én úgy tudom, EA nagyot akart durrantani, és olyanra kérte a bio-t, amit nem lehetett teljesíteni. Bio megpróbálta, majdnem 4 évig próbálták, nem jött össze. EA erre adott egy másik utasítást, és alig több, mint fél év alatt ezt dobta össze a bio. Tehát itt is EA volt a ludas. Ha olyan rendszert akarok, akkor arra egy külön fejlesztőgárdát kérek fel, hogy dolgozza ki az alapokat, amire majd rá lehet a játékot, játékokat húzni. Nem évekig hajtok egy sikeres címet, aztán ha nem jön be, akkor letojom, menjen ki úgy, ahogy áll, gyakorlatilag... Egy ME, az egy név. Ha tönkreteszem, azzal hatalmas profitnak mondok búcsút.
És ha jól tudom, azóta sem jött ki olyan, amit EA akart akkor, és még évekig nem is fog. Hiányzik hozzá a műszaki háttér.