Ami külön tetszik a Blood and Wine-ban, hogy nincs agyonzsúfolva dögökkel. Itt el tudom hinni, hogy képesek a parasztok létezni. A települések közt anélkül tudnak sétafikálni, hogy lecsapna rájuk kutyafalka, déllidérc, ghoulok, fojtólidércek. Ezen kívül művelik a földet, tehát van mit enniük. Velenben moccanni nem lehet, minden földút mellett van valami szörnyfészek, és minden tele van pakolva szörnyekkel. Na most én megértem, hogy Velenben keményebb a helyzet, csak annyira keményre csinálták, hogy élhetetlen, nem lehet megmagyarázni hogy élik ezt túl a falusiak. Nem tudna megmaradni egy település sem. Míg a Velen tervezője eszetlenül pakolta be a dögöket, mintha a World of Warcraft pályaszerkesztője volna, addig a Blood and Wine-é logikusan, értelmesen. Mit kellett volna csinálni Velenben? Minden települést cölöpfallal védeni, a földeket katonákkal biztosítani, és a települések közé nem rakni szörnyeket, hiszen ott a parasztok napi szinten mászkálnak. Ja, és szívesen néztem volna szörnytámadásokat falvak ellen, amiben küzdenek a katonák meg a falusiak a betörő dögökkel.
Tök jó volna egy fantasy világban játszódó falumenedzselős játék. Megszervezni a települések vérkeringését extrém körülmények között. Namindegy.