Nehéz téma ez. Nyilván a régi rpsek zöme úgy van vele nem akció játékkal akar játszani. A casual meg szintén egy gyors szórakozást akar nem szopást. alapvetõen ezzel egyet lehet érteni. a többit leírtam. Minden nehézsége ellenére a 2. rész nagyon hozta a regényeket. A végére meg a questek kétfajta végkimenetele is nagyon ott volt. Hihetetlen milyen szinten képes ez a lengyel csapat modern rpgeket alkotni.
Ami szerintem nehézség, meglátásom szerint, ai csak egy van. Pl skyrim. Teljesen mindegy hova teszed a nehézséget ha az ellenfeleid vágóhídra szaladó együgyûek. De sok egyéb játékra is igaz. A rome 2-t is a moderek nyomták fel. Tehát itt az a gond ha könnyítesz akkor külön ai-t kellene csinálni a hard fokozatra ezt meg senki nem vállalja be. Bármennyire is akció jelleg volt a 2, legalább gondolkodni kellett rajta.