jó játék a Mass Effect, de én nem érzem azt, hogy hûûasztorimennyiveljobbmintafallouté
és ezen nem oszt vagy szoroz a nyílt vagy zárt világ..
az egész azon múlik, hogy mennyire jó az alapötlet, mennyire egyedi világot tudnak kreálni, stb... az, hogy nyílt világ, max a mellékküldetések során számít, hogy még is mennyi extrát pakolnak bele a játékba
én úgy érzem, hogy inkább számít a fõhõs személye.. akkor tudnak rá igazán személyre szabott küldetéseket, világot írni... a witcher elõnye is ebben rejlik, adott a hõs, ahhoz egy adott személyiség, ami kiinduló pont az íróknak.. ahogy a ME-nél is ez volt a helyzet, adott egy katona, aki max 3 féle választ adhat egy kérdésre..
a Planescape Torment-nek is hangulatos volt a világa, a sztorija, mert adott volt a fõhõs, de mondjuk egy Baldur's Gate játék, ahol ugyanúgy lehetsz törvényes jó lovag mint kaotikus gonosz varázsló, ott már nehezebb dolguk van a készítõknek..