A férfi/nõi karakter választhatóságáról már írtak a journal-ban. A játék olyan, mint a PS:T: a fõkarakterre épül, minden körülötte forog, minden sztori hozzá kapcsolódik (nem olyan freeform karakter, mint a szokványos rpg-kben). Nõi változat esetén az összes dialógusból kétféle kell (he/she eltérések és minden, ami ezzel jár), plusz a nõi/férfi különbségekre eltérõ reakciók, valamint a felszerelések (fõleg a ruhák, páncélok) nagy részébõl szintén kétféle kell. Ezt meg kell rajzolni, animálni, stb., rengeteg meló.
A magasabb összeget további helyszínek, követõk, és világ-elemek beépítésére fordítják (pl. szekták, új helyszínek, új történetszálak), meg ebbõl finanszíroznak olyan extrákat, mint pl. a szimfónikus zenekari soundtrack, vagy az art book.
Alapvetõen a játék moduláris jellegû: van egy fõszál, amelyrõl leágaznak modulok. Ezeket a modulokat adják ki az íróknak, akik kibõvítik, kitágítják a részleteket. Több pénz = több bevonható író = több elágazó történetszál.
Végezetül: az, hogy egy magyar/kínai egy marék rizsért megcsinál valamit, nem azt jelenti, hogy egy USA-központú fejlesztésben is annyiba fog kerülni. :P