Adj egy 2000 oldalas begépelt angol szöveget, amiben he/his és tsai vannak, 20 perc múlva visszaküldöm she/her-el. A word csodákra képes ;-)
Szeretném azt hinni, hogy valóban drámai különbségek lesznek a dialógusok terén, de eddig egyetlen játékkal sem találkoztam ahol apró, szinte jelentéktelen eltéréseken kívül más komolyabb hatása lett volna annak, hogy férfi vagy nõi karakterrel játszok. Ez szomorú.
Ha te mondod én elhiszem, hogy most 44 millióba ez másképp fog menni.
"A magasabb összeget további helyszínek, követõk, és világ-elemek beépítésére fordítják (pl. szekták, új helyszínek, új történetszálak), meg ebbõl finanszíroznak olyan extrákat, mint pl. a szimfónikus zenekari soundtrack, vagy az art book."
Azt szerintem mindannyian sejtjük, hogy itt a 3 millió USA dollár is lazán teljesülni fog. Sokan vagyunk akik forintban tudnak könnyebben gondolkodni, az õ kedvükért írom csak le, hogy akkor alsó hangon is ~660.000.000 millió HUF, de nem lepõdnék meg a 4 millió dolcsin sem, ami meg ugye valahol már 895.000.000 millió HUF.
Artbook, szekták, új helyszínek és történetszálak, epic zene, etc.
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy kint más világ van, másképp fog a ceruza, de a tervezett cél 900.000 dolcsi volt és hiszem, hogy abból is csodát és legendát kreáltak volna.
Biztos szükséges az a további fél milliárd HUF-nak megfelelõ összeg ahhoz, hogy még jobb legyen a játék? Tényleg ettõl lesz jobb, még szebb, még nagyobb? Ettõl szebb lesz a zene ami alatta szól?
Nem szokásom elõre pénzt adni semmiért, de a 900k eléréséért adtam volna örömest, így ez most elmarad. Természetesen majd fizetek az elkészült produkcióért, ha az számomra képes lesz PS:T, BG magasságokba repkedni.
"egy magyar/kínai egy marék rizsért megcsinál valamit"
Mely munka néha értékesebb, aprólékosabb, tökéletesebb, mint a szuperprodukciók, amiket megmérgez a zöldhasú bankó szaga.