Nem a pain inducer-re gondolok, az más. Van konkrétan egy fejlettebb pisztoly típus (a játék fájljaiban nézelõdve találtam meg) ami ugyanúgy sebez/altat mint a sima Defiance sokkoló, csak teszi ezt messzebbrõl és egy helyett két lövést tud leadni mielõtt tölteni kéne.
A pain inducer-t azt ismerem, az sem rossz cucc, csak másként mûködik.
Drogokat nem használtam sem ebben sem a korábbi SRR játékban. Valahogy húzódozom tõle és annyi bonuszt meg nem ad, hogy emiatt drogossá tegyem a csapatot vagy a karakteremet.
Most hogy írod, tényleg az adrenal pump-pal kevertem az automata adagolót...
A shotikat meg nem tudják eléggé visszafogni, még most is piszok erõsek. Így sem jön ki az a hátrányuk ami a PnP változatban igen, hogy alig érnek valamit ha a célponton bármilyen páncélzat van (a játék eleji pár ellenféltõl eltekintve pedig mindenkin van). Itt a játékban ez nem rontja a hatásfokukat. Vígan és könnyedén aprítják a harci robotokat, a nyakig páncélozott ellenfeleket gond nélkül, pedig nem kéne nekik.