A statikussággal nincs baj egész szépen rottyannak a falak, a vakolat a dobozok (persze nem a legjobb de nem full statikus minden).
A gond az hogy egy egész jó játék lenne (a COD-ok sé BF primitív elõre scriptes csõpályás SP kampányainál mindenképp jobb), erre beleerõltetik Carmack úr szemetét, ami tetszik nem tetszik hiába jól skálázható meg alacsony gépigényû. RONDA.Popupol. És teljesen érthetetlen módon hajigálja az FPS-t.... Végig a legnagyobb csatában is mindent maxolva 1080p-ben sttabil 60fps-el megyek. Aztán belépek egy szobába, 10fps. Egy lépés hátra és visszaugrik 60-ra. És nincs ott semmi ami máshol ne lenne...
Viszont egy kitolást még így is megkap mert elég élvezetes (mint említettem a COD-oknál számomra sokkal élvezetesebb).
Csak tényleg kár hogy azt a majmot (miközben hosszú hosszú évek óta nem mutatott fel semmit, csak egy túlhype-olt megmondóember) és a motorját kellett betenni ez alá. Komolyan még az Unreal Engine is szebbre többre képes alacsonyabb gépigény mellett...