Pont az Unreal Engine? Az amelyik szintén az orrod elõtt rajzolja ki a textúrákat (és szintén tele van a játék low textúrákkal)?
Szerintem kissé eltúlozza mindenki a Rage motorjának hibáit. Az említett címnél a javítások rendbe tették a játékot, és szerintem ez most lesz lesz másként.
Most fel lehetne sorolni több más játékmotort is, mindegyik van jellegzetes hibája, amit képtelenek rendesen megcsinálni. A CryEngine-nel képesek a legszebb játékokra, de úgy zabálja az erõforrást, hogy nincs olyan gép, ami rendesen, 60FPS-sel elvigye; Frostbite? Ami fizikában nagyon erõs, de a hatására mûanyagszerûek a tereptárgyak (meg kb minden), és szintén zabálja a vasat. Esetleg a több, mint 10 éves Source?
"mindent maxolva 1080p-ben sttabil 60fps-el megyek. Aztán belépek egy szobába, 10fps. Egy lépés hátra és visszaugrik 60-ra. És nincs ott semmi ami máshol ne lenne..." - hány ilyennel találkoztunk már ezerféle játékban. Javítani fogják, de egyelõre 1 napos a játék, nem csoda, hogy az X millióféle konfigurációjú gépeken, 8000 ezer féle videokártyával, nem klappol minden.
Nálam tükörsimán fut a Wolfenstein, szinte alig-alig popupol, és egyébként meg egy nagyon fasza akciójáték. Elhiszem, hogy valakinek problémái vannak a futtatásával, de türelem, még nagyon friss játékról van szó.