Attól függ melyik/mikori játékot nézzük. Az új Bioshock pl nálam elég szarul fut, vagy a Bulletstorm, de a Borderlandstól kezdve, Gears of War, Singularity ésatöbbi, mind hemzseg a tipikus Unreal-os gyermekbetegségektõl - ott miért is nézik el az emberek ezeket?
Az meg, hogy szebb látvány egy Unreal játék, szvsz ez eléggé nonszensz. A Rage baromi gyönyörûen nézett ki, bár voltak benne iszonyatosan fosul megcsinált textúrák, de az összhatás így is elvitte a hátán egészet. Ugyanez a helyzet a Wolfensteinnel. Ilyen füst, por és robbanáseffekteket maximum a Crysisban lehet látni, sehol sincs ehhez képest az Unreal motor. De említhetném a karakterek arcát, a mimikát, a mozgásanimációt, ezek is mind remekül sikerültek.
Egyébként most értem a játék végére (kb 15 óra lehetett a játékidõ), és hát rég szórakoztam ilyen jól:) Iszonyatosan fílinges ez a 60-as évekbeli cyber-náci környezet, amit csináltak, és bár a AI néha elég fura dolgokat mûvel, azért néhol kellõen megizzasztott a cucc. Sok fegyver visszaköszön a régebbi részekbõl, de persze vannak újak is - illetve sok helyen olvastam, hogy konzolos az irányítása, én ilyet nem tapasztaltam.
A 2009-es résznél sokkal jobban sikerült, amolyan vérbeli Wolfos hangulata van az egésznek, szóval fasza game:)