Elsõ körben akkor egy jelenleg futó projektbembõl pár kép és video:
Drink FX for Houdini. Ez egy teljesen procedurális nurbs pezsgõ generátor lesz, amivel bármilyen formájú üveget, kezdve a boros sörös üvegekkel az üdítõkön és poharakon át, bármilyen itallal kapcsolatos terméket el lehet készíteni. Az lesz az érdekessége ennek a houdini assetnek, hogy mindent tudni fog amit a reklámoknál használni szoktak és szükséges, sõt még annál sokkal többet is. Realtime fluid szimuláció. Realtime hab szimuláció a sörnek és pezsgõnek stb. Ezen felül persze lehet majd tenni vízcseppeket is az üvegre, ja és nem utolsó sorban nagyon könnyû megformázni vele bármilyen üveget vagy akár poharat. És persze bármilyen méretre is állítod, azonnal készen kell állnia a realtime fluid és hab szimulációra és renderelésre.
Jelenleg ott tart a projekt, hogy elkészült az öntõ-vonal, aminek segítségével az üvegbõl átönthetõ a folyadék egy másik pohárba. Három féle lehetõség van, teljesen automatimusan állítja a dõlésszöget a fluid formáját és minden egyebet, félautomata módban meghatározható a dõlésszögek manuálisan, és manuális módban pedig saját kézzel és értékkel lesz állítható minden.