Az mas, viszont nagyon nagy koszonet a linkert, mert erre varok mar egy ideje (igaz hivatalos patch reszekent elsosorban).
A varosokban a toltes (a rengeteg egyedi objektum es textura miatt) eleg drasztikus, erre az SSD tokeletes megoldas. Ahogy a parbeszedeknel tapasztalhato tobb masodperces toltesekre.
Amit linkeltel, az mast orvosol. Bizonyos procikon (altalaban a kisse gyengebbeken, de irtak mar paran, hogy top tier procival is tortenik, illetve irjak paran, hogy win7-rol atvaltva win10-re sokkal jobb) a cpu hasznalat varosokban felugrik 100%-ra, es akkor a jatek beszaggat egy picit. Az FPS az tokeletes, a grafika csucs, de a sok npc es azok AI szamitasa miatt a CPU folyamatosan magas %-os kihasznaltsagon porog, amely ha 100%-ra ugrik, megakad. Ezt a terhelest lehet csokkenteni a physics hatosugaranak csokkentesevel, es mas, nem GPU-hez kapcsolodo szamitasok enyhitesevel, de egyelore az osszes ilyen sufnituning nem igazan mukodott.
Nagyon kivancsi vagyok a lentire, mert nalam is az a helyzet, hogy very high es high beallitasokkal a jatek tokeltesen stabil, de a nagyobb varosokban dadog picit, ami mondjuk nem veszes, mert zsenialis a jatek es ennyit kibir az ember, de nah... egy ido utan csak kizokkenti az embert es bosszantja valahol, mert valoszinuleg nem kellene igy viselkednie :)