Az utobbi idoben az altalam jatszott survival (foleg ark es conan), multi vagy ironman gameplay elemekkel tarkitott single jatekokban megszoktam, hogy egy kaland agytol agyig tart, igy nem volt veszes a mentesi rendszer, mindig kalkulaltam a visszauthoz szukseges idovel is.
Viszont az ketsegtelen, hogy nem egyszer karomkodtam amiatt, mert mentem volna mar dolgomra, de leterheve fast travel nelkul haza kellett kutyagolnom, ha nem akartam kidobni 2-3 oranyi kalandot, csak mert nincs egy nyomorult "save on exit" funkcio a jatekban (majd csak az altalad is emlitett 1.3-ban)
Meg mindig az elso vegigjatszasomat csinalom en is, direkt nem olvastam utana semmilyen segitsegnek, guidenek, tipphalmaznak (kiveve a stuttering fixnek), probalok teljesen magamtol rajonni a dolgokra. Nem is toltom vissza a menteseket sem ha elcseszek valamit, marpedig van ra pelda sok, a bortonben mar viszlat holnappal bucsuznak az orok :D
Az elejen a lockpick gyakorlasnal fogalmam sem volt, hogy mi a technika, es mire rajottem, bele is tortem az osszes Peshektol kapott alkulcsot, igy a kovetkezo napjaim azzal teltek, hogy az osszes varost megprobaltam bejarni es probaltam szerezni ujabb alkulcsokat. Ami abbol allt, hogy elindultam egy uj varosba, utkozben jott valami random esemeny, az utazas megszakadt, megneztem mi tortent, majd azzal a lendulettel elindultam egy teljesen uj iranyba, csak mert a tavolban lattam egy hazikot, vagy fustoszlopot, vagy csak mert kivancsi voltam, mi van a nyulon tul :) Szoval nem sietem el, elvezem minden percet jelenleg.
Egyetlen dologban van hianyerzetem a TES, Fallout, Elex, stb. jatekok utan, hogy latok es talalok a vilagban rengeteg hordot, zsakot, stb. es csak keveset lehet megnyitni, kevesnek a tartalmat lehet zsebrevagni. Hozzaszoktam a tobbi jatekokban, hogy szinte minden targyhoz tartozik valamifele interakcio, itt is el tudnam viselni.