Igen, sajna a harcrendszer nekem is csalodas. A videok alapjan valami jobb jatszhatosagra szamitottam, a valosag eleg kiabrandito. Azt hittem hogy majd en mozgathatom a karom az egerrel (mint peldaul a regi Trespasser-ban). Ehelyett ez is csak klikkelgetes: ami uj otlet az a csapasirany valtasa egermozgatassal (ennek az az ara hogy harc kozbe nem lehet korulnezni csak ha meg erre is kulon gombot nyomok).
Erdekes esetem volt megint a lopott holmikkal: egy kuldetesben egy elcsatangolt lovat kellet megtalalnom. Meglattam az erdoben, gondoltam becserkeszem, hatha el akar futni: odasunnyogtam hozza hatulrol, rapattantam, elle valami bugris lerantott rola, elkezdett pufolni. Elokaptam a kardom (tisztan nevelo jelleggel, gondoltam eszhez ter). De persze nem: erre megcsaptam, sajna ettol ki is purcant. Elszedtem a cuccait, erre meglepve latom hogy lopottnak jelolte a jatek. Pedig o egy legyozott ellenfel volt, nem? Kesobb el akarom adni a molnarnak aki atveszi a lopott cuccokat is, es ujabb meglepetes: mar nincsenek lopottnak jelolve.
Amit meg kicsit maradi megoldasnak erzek, az a lovam es kutyam mozgasa. Meg az NPC-ke is. Mag a sajatom is. Semmi fizika, csakis a mocap animaciok kombinalva valami csuszkalos pozicionalassal. A kutyat figyelve neha az az erzesem hogy valami legy lehetett az apja, neha szinte a falakon setal. A lovam meg neha elakad egy bokornak menve (novenyfizika sincs) es helyben fut.
De ezekkel egyutt is tetszik a jatek, erdemes vele foglalkozni.