Amiket én találtam eddig hibának, vagy nem jónak (ettől még tetszik a játék):
1. hibás, vagy félrevezető fordítások. Épp a tutorialban volt olyan ahol skilleket kellett cserélgetni a "mókusemberes" fajnál. A második lépés valami egészen más szöveg volt. Hosszan totóztam most mit hova kellene rakni. Épp a tutiorial-main quest olyan ami először az újak elé kerül és sokat számít a z első benyomásnál. Erre elbökik épp ezt?
2. Beragadt questek - főszál hibák (a nagyját javították, vagy a lag miatt volt hiba): Carlo's Diary rémálom volt (átállították 10-ről 1 secre a quest item spawn time-ját). Később a vámpíros résznél ahol álruhát kellett húzni a kapott item kasztspecifikusnak volt jelezve és mage nem tudta felvenni. Vagy beragadt és emiatt volt szar. (javították a normál startra)
3. A marketplace - aukciós ház a legrosszabb amit eddig játékban láttam. Lassú, körülményes és a keresés is béna benne. Az eladás meg még idegesítőbb. Erre felesleges napi limitet rakni. Olyan szar ez, hogy a többség szerintem nem is nagyon használja (eddig).
4. a fő és mellék craft ág korlátozás: most emiatt (is) külön karaktereket kell húzni? Venni nagyon nem lehet a hasznosabb dolgokat, az elkészítés meg a másik kettőben ami épp nincs kiválaszta körülményes. Ostoba egy rendszer...
Nem épp hiba, de ez a craft-life skill rendszer nem túl mély. Hosszú távon rengetegen kimaxolják majd és amúgy se tűnik túl összetettnek. A bitagyú gathering-miningot picit fájlalom. Jobban is skálázhatták volna.
szerk: ja, meg a drop szedegetés se a szivem csücske. Kicsik a pakk méretek (20/trash, 100/anyag/slot). Vagy nem szedegetünk és akkor fegyver-armor se esik, vagy meg-megszkítja a csatát és kevésbé gördülékeny. Meg most komolyan: 1-2-42-85 copperes dropok? Még ha érne is valamit a gold, meg nem vágnának hozzánk 30-50 goldot a fő story line-ban, akkro megérteném, de így???