Az hogy kinyírták a skillek 90%-át az nem balance patch, hanem kóklerság. Simán elvették a kombó buffokat amik ugyan erősek voltak, de valamennyire már pofozgatták korábban, hogy egyben legyenek Most meg a patch után az van, hogy hosszabb cast time, meg több mana mellett legalább szarul is sebzel a combókkal. Ezért megy a jeges skillel a 2-2-2-2-2-2-2-2. Nem rossz, de inkább az egyszerűsége miatt volt eddig bent. Most kb "kötelező". Az alap skillek közül gyors és jól sebez. Irónikus módon a "fejlettebb" combos skillek se nagyon sebeznek többet. Főként nem ha időegység alatt nézzük. A gyors castolást meg nem is lehet félbeszakítani mint a 2-3-4 másodperceseket.
A PvE nem volt túl vészes eddig, de most simán önszivatós. Főként az új játékosoknak. 1-2 mob kill, aztán szunya míg visszaállsz a halál közeli élményből.. nagyon muris lehet. Meg ami megvolt egyeseknek 48 -72 óra alatt (gondolom sokat nem aludtak), az a későbbieknek lesz 480-1000 óra. És akkor karakterszintben beérték a korán indulókat... gearben még sehol se lesznek. Ez a nerf picit amolyan monopolizáljuk a gear különbségeket. Mert azért a magasabb szintű fegyver-armor erősebb is lesz... Ahhoz meg a nem 45-ösek nem férnek hozzá még 500-1000 órán keresztül.