Az hogy egy "Mezei" elit monster a questlineban simán kinyír lvl 10-11 környékén, mert folyamatosan sebez ha közel vagy ha távol vagy mindenképp és ez azért van, mert van 17-20 sebzésed és nem lehet időben kinyírni, akkor az nem "izgalmas", csak el van simán cseszve. A lvl 44-es elfes quest rész is hasonló. Van egy miniboss és időnként idézget kis "Barátokat". Lerohannak, bestunolnak és 4+a boss azért elég fájdalmas. Nem olyan ahol van esély csak keménynek kell lenni, hanem simán teljesíthetetlen. Vagy mi a terv? Mindent a main questben csapatban kellene nyomni? Mondjuk szerintem ez nem megy. kétlem hogy bejutnának más játékos instancolt kis quest területére...
A skillek meg olyanok, hogy eddig minddel lehetett játszani és sok használható volt. Most kb 1 skill alap spamelése és várakozás mert monsterenként lemerül a mana. Kb ez a stratégia. Most akkor ez mi? 2 perc fun 2 perc fogócska vagy AFK? lol... Egy kis nerf nem ártott, de ez el van cseszve. épp az elején a legszemetebb, így kb nem tart meg új játékost most már. Ha ezzel a kombóval indul, akkor kb 10% játékos maradna. Na jó, lehet a mostani negyede-harmada. Lehet túlbecsülöm. :)