AZ RNg és a visszatörés az tipikus agyatlan-fantáziátlan koreai szokás. Nem sok kreativitás szorult ezekbe a fejlesztőkbe amikor arról van szó, hogy hosszú távon is szórakoztató játékot kellene összedobni, de valahogy ki kellene vonni a sok nyersanyagot és pénzt is. A BDO-sok is elég szépen beleálltak a földbe. Az ékszereknél kb nem is próbálkoztak kreatívak lenni, az armor-fegyver fejlesztéseknél meg hosszú távon fuccsoltak "csak" be. Olyan PRI-DUO-ig volt együtt a mezőny. A TRI még teljesíthetőd e idegesítő. Onnan már az agyatlan koreai casino-upgrade jön. Itt is kb ez van. Az alapok elég szórakoztatóak, meg nem annyira bénák, de amikor már az endgear-ről, vagy csak simán egy középmezőnyhöz valóról van szó, akkor már a deveknél elmentek otthonról agyilag.
Nekem mondjuk az volt nagyon fájó, hogy itt egy open world, meg MMO tele lehetőségekkel, de ez csak egy nagy kegyes hazugság. Minden egyes "választott" út ugyanoda vezet. A craft meg faék és beég a dungeon követelménynél. Érted: megválasztod az utad, specializálódsz, aztán mikor már kellően hozzáidomultál a munkapadhoz és aa drágakő csiszoláshoz húzzá' a háborúba, meg öljed le a legendás szörnyűséges bosst a világ legveszélyesebb helyein! Aztán akár jobb is lehetsz a műhelyben. Agyf@sz. Meg kb egyutas minden gear. Nincs túl nagy változatosság.