Állítólag a ruszkiknál igen csúf p2w lett belőle és emiatt nem/sem volt sikeres. Másrész a harcrendszer eleinte elég gyatra volt. Hozzánk már nem a kezdeti verzió jön. A harcrendszer kikalapálása volt az ürügy ami miatt nálunk csúsztatgatják. A marketplace tartalom ami várható nem egyértelmű. Attól függ hogy milyen gyorsan és könnyen lehet azokat az erőforrásokat elérni amiért fizetni is lehet. Nekem picit határesetnek tűnik, de nem akarja a BDO-t megszorongatni fair playben. Nem mintha a BDO nem lenne genya, csak nem akkora szemétláda mint a többi koreai MMO kiadója nálunk. Nem p2w, csak pay2convenience (lolmiazbaz+?). De az nagyon. No, a bless szerintem inkább a BDO és AA közé próbálja pozicionálni a mikrotranzakciós rendszerét, csak tudnám minek. Talán megjön az eszük és egyediként az ilyen koreai gyökerekkel bíró játékok közt kivételesen játékon alapuló erős pénzbuff nélküli játékot dobnak nekünk... bár ebben kételkedek.