Na, semmi visszajelzés a bétázóktól? Vagy mindenki teljesen bekockult és nem jut ideje írni? :)
Amúgy EZT a videót nagyon, nagyon ajánlanám a következő HoMM fejlesztéséhez, szépen elmondja, hogy hogyan kell kinéznie egy igényes UI kifejlesztésének és hogy mennyire esszenciális része a játékélménynek a jó, következetes UI.
Bár most mintha nemrég linkelt volna Andrews skill wheelt, ami azért egész fancy lett, de valahogy az egész mögött nem érződik a koncepció, a skillwheel modern, az építkezésen modern neoncsövek kötnek össze baltával nyesett téglalapokat, a konfig menü pedig a leggagyibb 20 évvel ezelőtti barna tapétára rádobálunk más árnyalatú gombokat webdizájnt idézi. Persze írják, hogy még sokat változik és már most is kiemelkedik a többi Ubisoft HoMM közül, de azért bízom benne, hogy még tényleg sokat változik főleg a tekintetben, hogy nem fogom a különböző menüket nézve úgy érezni, mintha más-más játékkal játszanék. :)