Ne haragudj de ezzel nem igazán értek egyet kb.6 órányi játék után.- Mondod:
1.sokkal-sokkal kevesebb semleges szörny (amik nem valami várhoz kapcsolódnak, pl. a H3-ban volt kismillió troll, halfling, különböző 8-as szintű sárkányok, stb...)
A térképek tele vannak fügetlen szörnyekkel lényekkel amik különböző nyersanyagokat őriznek,szószerint nincs idő mindegyiket megtámadni,ez melett sok köztük a 'veszélyes' is ami igazi kihívást jelenthet.
2.Sokkal kevesebb tárgy
Rengeteg tárgy van a térképeken amik növelik a hős képességét,...de nem túlontúl sok ami már tényleg értelmetlen lenne....Ezekért gyakran meg is kell harcolni,(nincs ingyééé)...nagyon izgi az effajta gyűjtögetés :)
3.Sokkal kevesebb vár (A H3-ban az alapjátékban 8(!) db vár volt, mindegyik más stratégiát követel meg.)
4. Sokkal kevesebb fajta épület a kalandtérképen
Ez utóbbi kettőt sem lehet gyengeségként említeni,mert hiszen ami több nem biztos,hogy jobb.
Egyébként több épület tipus is van a térképeken ahol,toborzunk,...vagy csak fejleszthetünk.
És a" semleges szörnyek" ??? ...Mintha pedig találkoztam volna ilyennel akik csak simán őrizték a kincseket,vagy nyersanyagot,vagy éppen csak csatlakozni akartak.