A közlekedésnél én azt vettem észre, hogy a több sáv néha kevesebb. 2X3 sávos utak használata nem ajánlatos, mivel dupla fordulósávokat eredményez egyirányú utcákkal való kereszteződésekben. Mellesleg a sávváltások is problémát jelenthetnek komolyabb forgalmú utak esetén. Én általában 2X2 sávos konfigurációt használok a nagyobb forgalmú utakon, néhol kibővítve 2X3-asra hogy plusz kanyarodósávok keletkezhessenek. De azokat is úgy kell variálni, hogy ne váljanak átmenő sávokká. Majd hozok példákat képekkel.
Nálam ilyen megoldásokkal a legdurvább dugók is megszűntek, vagy csak ideiglenessé váltak. Nagyon szeretek szöszölni a közlekedés kialakításával, éppen ezért még mindig csak 40 ezer körül mozog a városom. Na meg persze azért is, mert én sok kisebb településsel dolgozom, amik rengeteg forgalmat generálnak az autópályákon. Igen szép látvány, de kemény feladat.
A szemét nálam is kezdett brutál lenni, főleg amikor ürítettem őket. Ki kellett helyeznem az egész szemétkomplexumomat az autópálya mellé, ahonnan mindent le tudnak fedni gond nélkül, valamint az égetők is oda kerültek, szóval jelentősen csökkentettem a forgalom terhelést. Csinálok majd képeket, most úgy sem nagyon haladok a városommal, csak figyelem a különböző kritikus helyeket.