Egyértelmű a szitu. Én is ezt ecsetelgetem már a CiM2 óta. A forgalom ott is irtózatosan be tudott állni ha csak random csinálta az ember a dolgokat, de ha utána néztél hogy miért van bizonyos helyeken akkora tömörülés és hogy nem-e lehet valamerre terelni a forgalmat általában megoldhatóak voltak még a legdurvább dugók is. Szóval egyetértek azzal hogy nem kell rögtön mérgesen írogatni, hogy a közlekedés rendszer hibás vagy degenerált, egyszerűen csak időt kell szánni arra, hogy felmérd a kényes pontokat és addig módosítsd, amíg meg nem szűnnek. Természetesen utána érdemes végignézni újra az egész rendszert, mert nem elképzelhetetlen hogy a normális átmenő forgalom miatt most máshol lesznek problémás pontok. Én pont ezért tartok még mindig 42 ezres város(/ok) körül, mert szeretem átgondolni, hogy hol és mit érdemes fejleszteni közlekedés terén anélkül, hogy csak nagyobb forgalmú és több sávos utakat rakosgatna az ember. Amúgy a körforgalmak nagyon hasznosak, de ott is kialakulhatnak vad átsorolások a sávok között. Kereszteződéseket is meg lehet úgy csinálni, hogy ne lassítsák be annyira a forgalmat a lámpák ellenére sem.