Értelek Szabiku ! A tenzor lekébzését jelölő spices zárójeled bal spicce a képvektorra irányul, a jobb spicce a tárgyvektorra irányúl, középen pedig a tenzor felel a leképzésért.
Igazán örulök neki, hogy belenéztél a tanulmányomba ! Értem is a vélemjényedet róla. De ennek a tanulmányomnak az a lényege, hogy a tanuló ne maga keresgélyen az esetlegesen(!) fellelhető források közöt, hanem ezt készen kapja meg egy szakszerű elektronikus tanulásbázisból, amit az ehez értő szerkesztők készítenek neki el. A tanulásbázisom alapelve az, hogy a szerkesztője kitalálja a tanuló releváns kérdéseit, és sablonosan válaszol is rájuk!
Te a hozzászólásodban adtál egy a biciklire mint fizikai objektumra egy ismerteto összeírást. Bár a te osszeírásod opcionálisan feltett kérdésekre válaszol, ami nagyon jó, de nincsen levezetésbe szervezve. Ugyanis ha tételektől indulsz el, akkor axiómákhoz kell érkeznie a levezetésednek. Mondjuk a tételnek megfelel a bicikli, de az axióma, amihez levezeted a bicikli felépítését annak alpvetésnek kell lennie: pl. a kémiai elemek lehetnének a te esetedben az alapvetés. Továbbá meg kell adni, hogy milyen lépéseket engedsz meg a levezetésben, ez a matematikában szigorú, de a fizikában nem anyira szigorú. Ezek a megengedett lépések lehet pl. a felbontható alkatrészek mentén lehet lépkedni.
Az én tanulásbázisomben a kérdések megválaszolása szabályos lépésenként történik, általában csak az alapvető relációk{származás, tartalmazás, birtoklás, tartozás} mentén lehet a tanulói kérdéseket összeállítani. Van axiómának megfelelo alapvetéseis, ez a gráfelmélet, vagyis a kérdések megválaszolását a gráf elméletig kell visszavezetni. ...stb. Ettől lesz egzakt a kérések előfeltételezése!