Van amúgy erre már mod, aminek következtében az aimassist egy az egyben beleadódik a to hit chance-be. Ez az enhanced hit chance display. Fent van mind a nexuson mind pedig a workshop-ban. Ez így egy kicsit erősebb mint alapból lenne, de akinek minden infó kell annak tetszeni fog a dolog.
molnibalage83:
Már jó ideje így mennek a dolgok minden játéknál. Day 0 patch, meg DLC meg kiskutya füle. Ezeket nyugodtan belerakhatták volna a játékba, de nem tették. Így villoghatnak milyen jó fejek, mert adnak extrát a játékhoz.
A modolhatóság és annak szorgalmazása (ez talán rossz szó, inkább ösztönzése és támogatása) pedig egy jó dolog, amire kicsit későn jöttek rá a készítők. Tulajdonképpen a Long War mod volt az ami éveken át életben tartotta az előző játékukat és rámutatott arra a szarvas hibára amit akkor követtek el, mikor az előző XCOM-ban igencsak megnehezítették a modkreálást. Ennek örömére most bekerült, azt ráhagyják a játékosokra milyen plusz tartalmat kreálnak a játékhoz és mit osztanak meg másokkal. Ha valami nagyon jó születik majd felkarolják mint a LW alkotóit és beveszik őket a hivatalos csapatba vagy extra tartalom készítésére "alkalmazzák" őket.
Tulajdonképpen a Day 0 modok is ilyen dolgok voltak, amiket csapatba felvett külsősök kreáltak (azt amivel persze a kiadó villog, hogy mennyire jó csávók amiért ezt a csapatot felkérték tartalom készítésre és ingyen megosztják midnezt a közösséggel). Extra tartalmak amikkel sokat javul a játék, de nélkülük is játszható, legfeljebb lemarad az ember pár élményről, mert a készítők nem gondoltak rá de a modderek, akik maguk is aktív játékosok, meg igen. Plusz ezek a modok egyből megmutatják milyen mértékben lehet variálni a játék tartalmával, adva máris 4 mintát amit lehet követni.