Én is csak a civilek mészárlásánál láttam mire képesek és hogyan működik a régről ismert "szaporodásuk". Ott is csak azért, mert sokat tenni nem tudok az első két körben a pálya túlvégén halálra ítélt civilekért akiket ezek a dögök lemészárolnak.
Itt most nincsenek zombik miattuk, helyette gyárt zombit a gatekeeper meg a sectoid. :)
Mérgeznek a kedves kis crysalid lények, de ez "csak" extra a sebzésükön felül (ami alapból nem nagy, mindössze 5-7 közötti, de magas a crit érték és esély, szóval lazán összehoznak akár 14-es sebzést is ha arról van szó). Ha eltalálja a katonát akkor sebzi és mérgezi. A mérgezés 5 körig tart és 1-3 HP veszteséget okoz pluszban minden kör végén az eltalált delikvenst ami ellen nem véd semmi védelem. Tuningolt gyógycsomag megoldja a helyzetet, a sima az nekem nem vált be ez ellen a méreg ellen (a viper mérgét az is hatástalanítja). Ha a célpont mérgezett mikor meghal, akkor a helyére kerül egy 20-40 HP-s (előbbi az easy utóbbi a legendary fokozaton lévő HP érték) zöld szmötyi csomag amiből jönnek majd szép sorban az újabb dögök egyesével.
A crysalid-okat meg nem szabad kontrollálni, mert ha öl velük az ember, akkor ugyanúgy jön a keltető és a kikelő kis dögök ellenségesek lesznek. Szóval amint egy is előkerül, tüzet összpontosítani rá vagy ranger-eket előre küldeni (már akinek van bladestorm-ja, az nagyon elveszi a dögök kedvét a bunyótól és gyakran még a lerohanós támadásukat is kiüti).