Aktiválni is kell őket, simán bemásolástól még nem fognak működni a modok. Elindítod a modlauncher-t (bent van a játék könyvtárában a launcher mappában, ezt könnyen megtalálod, de nem a fő könyvtárban lesz), ott kipipálod amit működtetni szeretnél majd indítod az ott lévő gombbal a programot.
Arra azért figyelj, hogy ha ugyanazon fájl template-jét írják felül, akkor egyik sem fog működni.
Tehát ha van mondjuk 2 olyan fegyver mod, ami mindkettő a rifle-ket módosítja, akkor nem biztos hogy mindkettő működni fog (valószínűbb, hogy el sem indul egyik sem, mert egy adott template-et csak egyszer enged felülírni a program és ha valami más is felülírná akkor vagy csak az egyik működik, vagy a másik vagy egyik sem).
JethroHUN:
Ugyanez a helyzet ha mondjuk DK Ázsiából indulsz, akkor meg nem tudsz lemenni Ausztrália felé, csak majd Dél Amerikán keresztül. Vagy ha Nyugat Európában indulsz, akkor onnan nem tudsz direktben átmenni az USA keleti részére. Tengeren átmenő út lezáródik az induló helyről.
Ha meg onnan indulsz ahonnan, akkor sem kell aggódni. Lemész délre és onnan átmész majd Afrikába. Plusz ugye feladat közben lehet facility Lead-et szerezni hekkeléssel (akár ellenséges troop hekkeléssel, akár torony buzerálással, akár más hekkelhető dolog piszkálásával), amit aztán ha kikutatsz, akkor egyenesen odamehetsz a facility-hez akkor is, ha nem a tiéd a terület. Ilyenkor eltűnik a zár az alul lévő facility ikonról. A Black Site meg a többi sztori missin meg nyugodtan halasztható későbbre is. Mondjuk amikor nagyon kell egy gyors project csökkentés.