De miért így kezded a podok felszámolását? Amikor van konkrét feladat akkor miért kezdesz el pofozkodni a podokkal ahelyett hogy az elsődleges cél teljesítésével foglalkoznál?
Meg ez az egész overwatch mánia is felesleges. Sokszor inkább csak önmagadat szivatod vele. Akkora levonást kapnak a célirányosan képzett specialisták kivételével a többiek overwatch-ra, ami egész egyszerűen csak lőszerpazarlás kategóriává minősíti cselekvésüket. Főleg míg nem kellően fejlettek és nincsen a fegyvereiken superior távcső (még ekkor is mellé fognak lőni a levonás miatt). Amennyiben meg olyan sikeresen működik neked az overwatch, hogy így podok-at tudsz jelentősen meggyengíteni, akkor íme egy példa arra, mikor a kicsi találati esélyek nagy számban bejönnek (ellenpontozva a magas találati esélyek sikertelenségét). :)
2-3 csoportot is kezelj úgy mint egyet. Koncentráld a tűzerőt egyre és ha az egész galeri elfeküdt akkor válts másikra. De csak ha a feladat már elvégzésre került. Váltogatni a csapatok között csak téged fog gyengíteni nem őket. A jól megválasztott ellenfelek sorban történő ritkítása ugyanakkor a te malmodra hajthatja a vizet, mert a holtak száma is befolyásolja miként fognak cselekedni egyes ellenfelek (sectoid mikor támaszt fel, az archon mikor megy lőni, mikor támadni és mikor röppen inkább bombázó pozícióba és így tovább a többiekre lebontva).
Ha olyan nagyon aggódsz akkor dobj az utolsónak hagyott embereddel füstöt a csapatod tagjai közé, ezzel is növelve a túlélési esélyüket (kevesebb találatot fog elérni az ellenfél és a leromlott esélyei miatt esetleg inkább dob egy emberedre is kisebb sebzésű gránátot mint lőne rajta egy kritikust). De használhatsz akár mimic beacon-t is az ellenfél figyelmének elterelésére, netán flashbang-et. Ezeket akár pakold a grenadier-hez akinek megtanítottad a gránátok többszöri használatát. Lődözzenek ők gránátokat, mert a gránátvető miatt úgyis nagyobb távolságra és nagyobb területet lefedve képesek erre. Azaz a többieknél ha lesz is gránát, akkor az kisegítő típusú legyen, mert bár direkt sebzésben nem segít, abban elengedhetetlen hogy a túlerőt sakkban tarthassad. A gránátosoknál meg egy sebző (volatile mix után minden gránátjuk sebezni is fog) és egy support gránát. Az sem gond ha visszavonul a csapatod jobb pozícióba, nem kell feltétlenül ott verekedni az ellenféllel ahol nekik a legjobb.
Így kezelni tudsz jelentős túlerőt is.
Ha meg nem akarsz pánikot, akkor vigyenek mondjuk mind shield-et is az embereid a bevetésre. Amíg gyenge a will érték addig folyamatosan számítani lehet a pánikra, főleg ha közel vannak egymáshoz a katonák (ekkor még ragadósabb is). Egy pszíker a későbbiekben ezen nagyon könnyen tud majd segíteni, de például a specialista gyógyító is tud a drone-ja által pánikolást helyrehozni (meg unconcious és egyéb problémákat is).
A scanner csak egy érzékelő, nem ugyanaz mint az EU/EW kütyüje (amihez képest igen sok dolgo változott ebben a játékban). Ahhoz, hogy támadni tudja a célpontot egy katona vagy rá kell lásson vagy olyan fegyvere kell legyen amivel képes erre (gránátvető, plasma beam, blast launcher, pszíkerek void rift és null lance képessége). A scanner nem fedi fel a lővonalakat, nem mutatja a domborzatot és falakat, csak a területen található delikvensek helyét mutatja meg, illetve kényszeríti elő a faceless és burrower ellenfeleket. Pont ahogy például a scanner üzemmódba rakott drone (csak ez utóbbi sokkal nagyobb távolságól érzékeli az idegeneket és civileket)-
Ez a játék pedig nem az UFO. Felesleges folyton ahhoz hasonlítani, mert olyan sok dologban eltér mind taktikai, mind stratégiai szinten. Ha mindig ezt a párhuzamot hozod elő, akkor csak magadnak fogsz agyvérzést okozni az idegességeddel. Ennyit nem ér az egész. Ez jelentősen eltérő játéktechnikai alapokra helyezett, más közönségnek készített casual game.
A kifagyás nekem egy ideig a resistance védelmi feladatokban jött elő, mikor egy körben 2-nél több embert mentettem ki. Ilyenkor a harmadikhoz odaérve kivágott a program, amennyiben készítettem mentést az adott küldetésben valamikor. Ha nem tettem meg, akkor csak az esetek felében dobott ki az asztalra.
De aztán ez valahogy eltűnt (nincs fent a hotfix, mert csak rontja a helyzetet) és iron man során már nem volt ilyen problémám (mert ugye mentés sincs). Sőt volt olyan, hogy egy körben 7 embert is meg tudtam menteni akadás és fagyás nélkül.
Vannak mindenféle trükkök leírva külön kártyákra (egyes problémák inkább fordulnak elő NVidia kártyákon, mások meg Radeonokon) és beállításokra. Ha ideje engedi az embernek akkor érdemes lehet rászánni a keresését és olvasgatást.