Befolyásolja hogy mennyi felszerelést tud magával cipeli, ergó, mennyi ideig tud kint lenni a Wastelandson. End 10-el rendelkezö dweller, mindig a fegyver által tudott legnagyobb sebzést okozza
PERCEPTION - Észlelés
A kritikus sebzések gyakoriságát növeli, küldik alatt lassabban mozog a "célkeresz mutató" ami által könnyebb a nagyobb krit-et kivitelezni, wastelands-en jobb eséllyen talál érdekes helyeket
ENDURANCE - Kitartás
A dweller életpontjára van hatással. lvl1-es dweller 105 HP-val kezd, kis endurance mellett lvl50-re 450 HP-ja lesz, max enurance mellett lvl50-re 850 HP-ja lesz. (vagy kb ilyesmi, van rá pontos képlet, ezek csak megközelitö számok)
Wastelands-en 11-es vagy nagyobb Endurance-val rendelkezö dweller jelentös mértékben kevesebb rádioaktiv sugárzást kap
CHARISMA - Csáberö :D
A Wastelandsen élö civilizált népekkel való találkozást segiti elö.
INTELIGENCE - Ész ...
Az iménti civilizáltakkal való kapcsolatfelvételt segiti, valamint jobb eséllyel talál Stimpackot és Radaway-t
AGILITY - Gyorsaság
Küldetések és felfedezés során is azt befolyásolja, hogy mennyi lövést tud leadni a dweller mielött az ellenség lövöldözni kezd, illetve egy megfutamodás során, mennyi sebzést tud elviselni, kikerülni.
LUCK - Szerencse
Gyakorlatilag mindenre hatással van kis mértékben.
RUSH esetén a szobában lévö dwellerek átlag luckja segit a sikeres rush-ban, termeléskor CAPS-ot ad ha sok a luck.
Wastelands-en segit a több és jobb felszerelések, fegyverek megtalálásaában, az érdekes helyek megtalálásában, küldetések alatt a Crit gyakoriságát növeli.
Bocs a regényért, de igy kerek a történet.
Szerintem minden fontos, DE A LEGFONTOSABB (szVsz) END, LUCK, utánna PER, STR, AGY, végül INT, CAR (ismétlem ... szvsz) :D