Tulajdonképpen minden dlc-s gyilkos OP. Igazából nem - csak - a képességeik miatt, mert kis ügyességgel, csapatmunkával, a megfelelő perkekkel mindegyik kijátszható, szóval biztos sokan vitatkoznának velem, amikor azt mondom rájuk, hogy pay to win. Nyilván nem úgy pay to win, mint egy candycrush, vagy bármelyik pöcsbukos játék, vagy telefonos app, de akárhogy is nézzük; helyzeti előnyt kapsz, pénzért. Ezt nehéz elvitatni, ennek a mértéke, vagy a kihasználásának az esélye gyilkosonként más, nekem az elvvel van a bajom. Amikor én megvettem a játékot, szó sem volt dlc-kről, én legalábbis nem tudtam róluk, azt hittem teljes játékot veszek. Semmi bajom nem lenne az új tartalommal, ha mindenki alapból megkapná; az, hogy valószínűleg nem sokat használnék belőle, nem érv a megállapításaim ellen, akkor sem ha így van.
Ha lett volna esze a fejlesztőknek, a játék kezdete óta a bloodpontok csak arra a karakterre lettek volna elkölthetőek, amivel megszerezted. Ezzel elkerülhető lett volna pl az, hogy egy új, fizetős dlc megjelenésének másnapján már prestige hármas nyomorékok rohangáljanak. Mikor legutóbb néztem, mezei júzernek max 1millió bloodpontja lehetett, szóval ez nem védi ki azt, amikor valakinek 50millió van, mert állítólag adatvesztés érte és ezt kapta kárpótolásként a fejlesztőktől, legalábbis mindig ez a duma mögötte, aztán ki tudja. Stílusos lenne, ha igenis végig kellene járnod a ranglétrát és magadnak megszerezni a cuccokat, nem csak egyből végigkattintani az összeset és kész. Én is így csináltam, csinálom; hosszabb, túlélő-gyilkos etapokban játszom, a megszerzett cuccokkat a perkekkel szintelés előtt elhasználom, a megszerzett pontokat pedig egy másik karakter tápolására költöm, aztán csere. Így is CSAK három karakter van prestige hármon, Claudette, Meg és a Huntress.
Sosem érdekelt az online besorolás. Soha nem voltam gyilkosként 7-es szint alatt, de szerintem túlélőként is max 10 volt, amit elértem. 7-es gyilkos szintnél a matchmaker lazán összedobál már 1-es, 2-es szintű túlélőkkel, amiből arra következtetek, hogy A, a hetes szint már egész jó, B, a többség még mindig inkább túlélő szeret lenni, mint gyilkos; mivel a matchmaker manapság amúgy már egész normálisan működik - na ez sem volt mindig így.
Egyébként szép jövő áll szerintem a játék előtt, csak foglalkozni kell vele. A kiegészítő pakkok nélkül is óriási az újrajátszhatósági faktora, ami kevés játékban hasonló mértékű. A dlc-kkel ez csak nő; olvastam pl, hogy elvileg lesz még ranged attack képességű gyilkos a Huntress után, szóval a koncepció már tuti megvan; a Huntress népszerűsége nyomán a következő ilyen gyilkos 100%, hogy fizetős lesz.