Nem találtam még topicot a játékhoz, ezért gondoltam nyitok neki egyet... Ha még is lenne akkor törölhető a topic.
A Dead by Daylight világa proceduálisan generált lesz, így minden újabb játék másféle élményt fog kínálni: a meghozott döntések hatással lesznek a túlélés esélyeire, illetve az ígéretek szerint a játékosok szokásai a narratívát alakítják majd.
Ranglétra, akció és horror elemekkel vegyített játékmenet egy rémálomszerű világban, ezt ígéri a Dead by Daylight, aminek a mottója. a halál nem jelent kiutat.
Sajna még nem lehet rank módban játszani barátokkal, de a fejlesztők megígérték hogy lesz erre is lehetőség. Akinek van kedve majd együtt - csapatban játszani az írjon egy privit és felvesszük egymást steamen.
Mióta elkezdtem játszani fáj a fogam egy Skeleton Key-re. Most, hogy van egy, nem merem használni, mert félek, hogy elveszítem :)
Te döntesz, hogy megveszed-e! Amúgy, üdv a való világban! Ritka kivétellel, de minden kiadó ezt csinálja. A képességét nem, de a perkjeit megszerezheted. Az új pályán is játszhatsz, csak a két új karakterrel nem! Van elég ingyenes gyilkos és túlélő, de amíg a rajongók megveszik az újdonságot, addig lesz ilyen is! Te is ezt csinálnád a helyükben! Majd egy 50%-os leárazásnál, kártyapénzből megveszem én is. Freddy-től imádtunk rettegni anno! S most, visszatért! :Đ
Persze, Freddy nagy klasszikus, mi is ilyeneken nőttünk fel. Értem én a mentalitást is, csak nem szeretem. Mondanám, hogy akkor csináltak volna season pass-t itt is, de ha azt megvettem volna sem lennék most elégedett. Az újabb túlélő karaktereknek egyre kevésbé van egyéniségük és specük sincs olyan, amire azt mondám, hogy uhh, az mindenképpen kell. Mintha kezdenének kifogyni az ötletekből. Lásd a második láncfűrészes is, tök felesleges volt. Megjelenéskor belefutottam párszor (sok vizet nem zavart többnyire), azóta szinte semmi. Az új pálya kb egy Haddonfield 2. Egy hajszállal talán játszhatóbb vica-versa mindkét oldalon, de attól még ugyanúgy borzalmas.
Az nem érdekel annyira, ha valaki rózsaszín pólóban, budiülőkével a nyakában akar ide-oda rohangálni. Nem illik a játékba, de ha valaki erre hajlandó költeni, egészségére. Egy ilyen játékban viszont pénzért kínálni a detekciós perkek és az érzékelés kiiktatását (amik zömmel eldöntik egy-egy kör kimenetelét) aljas húzásnak tartom.
Egyetértünk, nekem sem tetszik, hogy fizetős, az pláne nem, hogy nagyon OP gyilkos. Az új pályához még nem volt szerencsém. Talán, mert mostanában Egyiptomban töltök több időt (AC: Origins) :)
Nah, ma megjött Pig(let), leánykori nevén Malacpofa is a Fűrész sorozatból! :Đ Utoljára szerkesztette: Gary, 2018.01.23. 22:12:34
Ez gyors volt. Mikor meghallottam a hírét, nem gondoltam, hogy ilyen hamar piacra dobják. Elsőre ígéretesebbnek tűnt, még gondolkodtam is rajta, hogy esetleg megveszem, de azt hiszem nagyobb volt a füstje, mint a lángja.
Bár személyesen még nem volt alkalmam találkozni vele (de épp most, majd mindjárt), a megjelenés óráiban megnéztem jó pár videót meg streamet munka közben, meg elolvastam a játékosok első benyomásait. Nagyon vegyes a kép. Én azokkal értek egyet, akik szerint a karakter át lesz dolgozva, ebben biztos vagyok. Na nem azért mert épp nerf-re vagy buff-ra van szüksége, hanem mert az alap koncepció ebben a formában nem életképes. Adott egy amúgy teljesen jó alapötlet, de ahelyett, hogy ezt rendesen kidolgozták volna, megint az érzékelés-észlelést piszkálják, ami kicsit uncsi már.
Szintén a lustaságra, ötlettelenségre vall, hogy a perkek megint nem érnek semmit szinte, a lassan már szokásos ötlettelen üresség. Plusz a modellt tekintve, mintha csak a Huntress-t látnám. Ahogy megy, ahogy mozog, teljesen azt érzem, hogy fogták annak a modellnek az alapjait, húztak rá egy másik textúrát, meg csináltak rá max 1-2 apróbb módosítást (mondjuk, hogy guggoljon) és meg is volt az új gyilkos.
Ugyanakkor ilyen dolgokat veszek észre, amik fölött úgy tűnik sikerült átsiklanom egy-egy update között, hogy a szabotált kampók legkésőbb három perc múlva respawnolnak. Ugyan kérem....és nem vagyok survivor párti, mióta a Huntress része a játéknak, gyilkost is játszom böcsülettel, és azt mondom, baromság.
A pálya egész jó, talán a legjobb azok közül, amik dlc-vel érkeztek.
Szóval akár iróniával, akár a nélkül, de azt kell mondjam, "pretty good jobbbbb so far" Utoljára szerkesztette: Rittihilatti, 2018.01.25. 15:26:04
Háát, én találkoztam vele, de attól, hogy sikerült megmenekülni, még nem kedvelem Malackát! :Đ Volt egy játékom ellene, mikor utoljára maradtam. Nem ölt meg, pontot farmoltunk. Nekem volt sprint burst perkem és mikor szaladtam utána, a 150%-os sebességem volt az ő normál sebessége! Videókon is láttam, hogy nagyon gyors! A Hangman's Trick perk nem 3 perc után, hanem 30/20/10 másodperc után állítja vissza a szabotált és az áldozati kampókat is! Naaa! A Make Your Choice perk is durva, mert ha bizonyos távolságra van a gyilkos, mikor leszeded a pajtit a kampóról, akkor 1 percre Exposed leszel! Azaz, 1 ütéssel meg tud fektetni! Kíváncsi leszek, a Borrowed Time mit ér ellene! A reverse bear trap meg különösen mókás, mikor ketyegni kezd, mert a társakat (eleinte) nem érdekli, hogy ha megszerelnek egy generátort, akkor indul a visszaszámlálás! Az utolsó pillanatban, a negyedik Jigsaw Box-nál végre lerángatni a fejedről, megfizethetetlen élmény! :Đ
A Huntress, a Wraith kislánya, ha csak a "szexi" lábaikat nézzük! :Đ Ja, a pálya tényleg király! Alig találtam meg a generátorokat, majd a kijáratot! :) Viszont, a sunnyogó Malacpofára hirtelen azt hittem, hogy pajtás! Még szerencse, hogy épp totemet bomlasztottam és nem szaladtam üdvözölni! Később megtalált önállóan is! :Đ
Majd valami akcióban meglátom, elcsábulok-e, hogy birtokoljam.
Avatatlan kezekben egyik gyilkos sem ér semmit, bármelyikről is legyen szó. Az egyszeri játékos azt hiszi az alapján amit előzetesen lát, hogy egy fasza kis gyilkost kap, amivel orrba-szájba szívathatja a népet, aztán megy a csodálkozás, hogy " miért nem megy, én nem ezért fizettem". Nyilván az is félrevezető, hogy a streamer 2-3 perc leforgása alatt elkölt 100 millió bloodpointot, aztán a legcombosabbnak vélt perkekkel jó eséllyel le is hentel szinte mindenkit, holott fingja nincs a játékról, alap dolgokkal nincs tisztában.
Ha jól emlékszem négyen választották malackát egy alig 2 órás etap alatt. Abból egy tudta, hogy mit csinál, el is kapott mindenkit engem kivéve (a csapdáknak az ég világon semmi szerep nem jutott). A másik három miután kb megütni sem tudott senkit míg 3-4 generátort bekapcsoltunk, inkább kiléptek. Az új pályát csak egyszer töltötte be, de azt se tudtuk végigjátszani az előbbiből fakadóan.
Tapasztalataim szerint a legnépszerűbb még mindig a trapper, de a huntress is sokat van. A hilbilly sokat volt eleinte, de amióta ilyen sok a gyilkos, háttérbe szorult ő is. Bőrpofa kb a kutyának se kell. Sokan vonyítanak amiatt is, hogy valamit változtattak a nurse-ön, ami miatt már nem olyan jó, ezt nem tudom megerősíteni.
Én egyébként számítok rá, hogy a későbbiekben egy bundle keretén belül az összes kieg elérhető lesz egyben, mondjuk egy 50%-os leértékelés keretében. Szerintem megvárom azt.
Nekem 2 gyilkos/túlélő pakkom van. Féláron a doki és Myers jó ötletnek tűnt! Myers a Halloween filmek miatt, a doki meg nagyon OP karakter. Jobbára túlélőt játszom, de a daily rituálék miatt szoktam gyilkosozni is. :) Nem vagyok jó játékos, csak beszippantott ez az egész... és tetszik! :Đ
Ahogyan Te a kampó respawn-ra, én úgy csodálkoztam rá a kötelező 2 ölésre. Ha nincs meg, lehet 25-30 ezer a pontod, akkor is buksz vagy stagnál az online besorolásod! Volt, hogy ölés nélkül, kb. 28 ezer ponttal, -2 ranks volt a jutalmam! Valahol értem az ösztönzést, de nem fair! Sokkal nehezebben tudom megszerezni most az achievement-eket, mint az, aki pl. egy éve már játszotta!
A nővérkével még nem játszottam az új patch óta, de előtte is szánalmas blink-elő voltam! :) Freddy-vel meg Bőrpofával többször futottam össze pár napja. Trapper is volt, de kevesebb. Meg egyszer Hag is! Áldottam az Urban Evasion-t! :)
Tulajdonképpen minden dlc-s gyilkos OP. Igazából nem - csak - a képességeik miatt, mert kis ügyességgel, csapatmunkával, a megfelelő perkekkel mindegyik kijátszható, szóval biztos sokan vitatkoznának velem, amikor azt mondom rájuk, hogy pay to win. Nyilván nem úgy pay to win, mint egy candycrush, vagy bármelyik pöcsbukos játék, vagy telefonos app, de akárhogy is nézzük; helyzeti előnyt kapsz, pénzért. Ezt nehéz elvitatni, ennek a mértéke, vagy a kihasználásának az esélye gyilkosonként más, nekem az elvvel van a bajom. Amikor én megvettem a játékot, szó sem volt dlc-kről, én legalábbis nem tudtam róluk, azt hittem teljes játékot veszek. Semmi bajom nem lenne az új tartalommal, ha mindenki alapból megkapná; az, hogy valószínűleg nem sokat használnék belőle, nem érv a megállapításaim ellen, akkor sem ha így van.
Ha lett volna esze a fejlesztőknek, a játék kezdete óta a bloodpontok csak arra a karakterre lettek volna elkölthetőek, amivel megszerezted. Ezzel elkerülhető lett volna pl az, hogy egy új, fizetős dlc megjelenésének másnapján már prestige hármas nyomorékok rohangáljanak. Mikor legutóbb néztem, mezei júzernek max 1millió bloodpontja lehetett, szóval ez nem védi ki azt, amikor valakinek 50millió van, mert állítólag adatvesztés érte és ezt kapta kárpótolásként a fejlesztőktől, legalábbis mindig ez a duma mögötte, aztán ki tudja. Stílusos lenne, ha igenis végig kellene járnod a ranglétrát és magadnak megszerezni a cuccokat, nem csak egyből végigkattintani az összeset és kész. Én is így csináltam, csinálom; hosszabb, túlélő-gyilkos etapokban játszom, a megszerzett cuccokkat a perkekkel szintelés előtt elhasználom, a megszerzett pontokat pedig egy másik karakter tápolására költöm, aztán csere. Így is CSAK három karakter van prestige hármon, Claudette, Meg és a Huntress.
Sosem érdekelt az online besorolás. Soha nem voltam gyilkosként 7-es szint alatt, de szerintem túlélőként is max 10 volt, amit elértem. 7-es gyilkos szintnél a matchmaker lazán összedobál már 1-es, 2-es szintű túlélőkkel, amiből arra következtetek, hogy A, a hetes szint már egész jó, B, a többség még mindig inkább túlélő szeret lenni, mint gyilkos; mivel a matchmaker manapság amúgy már egész normálisan működik - na ez sem volt mindig így.
Egyébként szép jövő áll szerintem a játék előtt, csak foglalkozni kell vele. A kiegészítő pakkok nélkül is óriási az újrajátszhatósági faktora, ami kevés játékban hasonló mértékű. A dlc-kkel ez csak nő; olvastam pl, hogy elvileg lesz még ranged attack képességű gyilkos a Huntress után, szóval a koncepció már tuti megvan; a Huntress népszerűsége nyomán a következő ilyen gyilkos 100%, hogy fizetős lesz.
Engem csak az achi-k miatt érdekel az online rank (és pont csak addig!). Lehet, kényszeres, de ha már ott van az a teljesítésre váró valami... :Đ Persze, 100% nem lehet, amíg nem veszem meg az összes gyilkost, sz'al minek aggódom? Nos, ez az én keresztem, vagy kampóm! :Đ
Most az alapjáték €8.11-ért elérhető (+ 7 másik játékkal csomagban) a HumbleBundle-n
Hamarosan - várhatóan még e-hónap első felében érkezik a következő update a játékhoz, ami a szokásos "egy map, egy gyilkos, egy túlélő" kombót tartalmazza. Rosszindulatú leszek és azt mondom, hogy a fejlesztők megint a "könnyebbik" végét fogták meg a dolognak.
Az update alighanem egy ingyenes DLC lesz. A korábbi szellőztetéseknek megfelelően azt a gyilkos kaptuk, akit vártunk, de franchise nélkül. A gyerekeket csatornába rángató Pennywise helyett ugyanis csak szimplán A bohóc fog minket üldözni az arénában. Speciális képessége működését tekintve hasonlít egy molotov koktélhoz; üvegeket fog dobálni a drága, amiből mérges gáz szabadul fel. Ennek különféle hatásai lehetnek a túlélőkre, mint például hangos köhögés, homályos látásmód, csökkentett sebesség, de akár "insta-down" is elérhető egy megfelelő "add-on"-okkal felszerelt direkt találattal. A kivégzés (mori) kellően durvára és látványosra sikeredett, ez mondjuk kellett is Freddy nevetséges mozdulatsorai után.
A túlélő egy csinos hölgy lesz (Nea-hoz és Meg-hez viszonyítva mindenképp :D), alias Kate Denson. Specekben semmi extra, bár ízlések és pofonok, én azt mondom, jobban néz ki, mint amilyen képességei vannak.
Apropó, aréna. Az alapokat elismerten a Crotus Penn Asylum szolgáltatta, bár ezt akkor is látjuk, ha nem mondják, szóval nem kell meglepődni, ha ismerős lesz. Mondjuk szépen át van dolgozva, hogy "cirkuszos" legyen, illetve mintha a pálya alapterülete is nagyobb lenne egy kissé. Meglátjuk, hogy az eredeti pálya mérete is növelve lett-e; ráférne, a legkisebb (aránytalanul kicsi) pálya volt a többihez képest.
A rank rendszert is átdolgozták, bár annak őszintén szólva lusta voltam utánanézni, hogy ez miképp is fog működni. Részemről a legnagyobb hírnek tartom, hogy azok számára, akik nem vásároltak a játékhoz semmilyen DLC-t, a franchise nélküli karakterek (Hag, és a Doktor) "iridescent shards" pontokkal feloldható lesz. Hogy egyenként mennyiért (ugye jelenleg 1000 a tárolható maximum) és hogy ez vonatkozik-e a túlélőkre is, arról nem olvastam.
Korábban már fejtegettem, hogy miért logikátlan, unfair, stb pénzért kínálni a karaktereket, nem teszem meg újra. A mellett viszont nem lehet elmenni, hogy gyakorlatilag ingyenesen elérhetővé tenni azt, amiért korábban fizetni kellett, újabb ésszerűtlen döntés. Mondom ezt úgy, hogy jómagam is csak az alapjátékkal rendelkezem. A játékmenetnek kétséget kizáróan jót fog tenni ez a lépés, főleg a Hag-nak, aki az utóbbi időben tapasztalataim szerint eléggé mellőzve lett, szóval kell a változatosság. Ugyanakkor feltételezhetően a fejlesztőknek már arra is van kézikönyve, hogy miként tervezik kompenzálni azokat, akik ezekért a karakterekért korábban fizettek, mert biztosak lehetnek abban, hogy lesz reklamáció (ahogy már van is...), teljesen jogosan. Persze már most megy a védekezés, de ez csak duma, duma hátán. A kezdetekkor szó sem volt se DLC-kről, se season pass-ról, se kompenzációról; ez egy ördögi kör, aminek a management úgy látszik nem akar véget vetni.
Összegezve, el kellene már végre felejteni ezt az idióta koncepciót, mert végeredményben a termék "hibás", ha tetszik, ha nem. Tessék felszámolni a játék pay to win részét és minden játékosnak egyenlő feltételeket teremteni, ahogy eredetileg kellett volna. Persze saját zsebből, nem kell tenyeret dörzsölni, hogy majd ezt is a játékosok fizetik meg. Ha ez kész, akkor majd beszélhetünk a pallet looping-ról, a sebezhető anti-cheat rendszerről, a toxicizmusról ésatöbbiésatöbbi... Utoljára szerkesztette: Rittihilatti, 2018.06.08. 15:54:13
Néztem videókat a test build-ről és jól összefoglaltad! Kösz!
Érthető, hogy meg akarnak élni a fejlesztők a játékból, és amit lehet kihoznak belőle anyagi téren! Szerintem, mind ez tennénk... Az, hogy a hangzatos szavak (erkölcs, morál => etika) mennyire elfogadható, már másik fejezet. Főleg, hogy jócskán vannak még hibák a játékban! Kíváncsi leszek, a mostani update mennyit fog belerakni! :Đ
Én 50%-os leárazásnál vettem meg a dokit és Meyers-t, de nem érzem problémának, hogy "ingyen" hozzá lehet jutni a nem licencelt karakterekhez. Játékidő függvénye, hogy mennyi idő alatt jön össze a szükséges iSzilánk! A pay-to-win is valamennyire kompenzálva volt, hiszen a fizetős karakterek perkjei szintén elérhetők iSzilánk gyűjtögetéssel. Ok, az alap képességek nem, de arra van ritka offering, hogy lehessen játszani velük. Persze, addon-ok nélkül.
Az új kosztümök jó része szintén elérhető lesz iSzilánkkal, viszont lesz majd, amit csak valós pénzzel fizetve lehet birtokolni.
Én sem olvastam még róla, de kíváncsi leszek az új rank rendszerre, A jelvényessel alig tudok fejlődni! Ez viszont az én szememben pofátlanság! Akik korábban vették a játékot, azok könnyebben megszerezhették a rank achievementeket! Most már elengedtem ezt, mert tisztán látszik, hogy ha nem teljes műszakban tolom a játékot, akkor az életben nem lesznek meg!
A pallet looping baj? A gyilkos eleve gyorsabb és üldözésnél még kap(hat) 3 fokozatot! A vákuum inkább okozott kellemetlenséget! De, mintha ezt átdolgozták volna... A report rendszerük nem tudom, ér-e valamit! Az toxicizmus, facecamp csak az adott játékoson múlik! Bosszantó dolgok, de játékstílust befolyásolni lehet? Bele veszik a felhasználási feltételekbe, hogy mit ne, mert (s)perma ban jár érte? Hmm... Ingame lehetne büntetni, ha akarnák!
Hibák azok vannak. Pályabug talán nem lesz, mert a szó szoros értelmében új pályát nem kapunk. Pár napja láttam egy videóban, hogy az ember egyszerűen odaragadt egy fához, ahogy hozzáért. Ma délután velem történt meg ugyanez. A fákkal lehet valami, egyszer Red Foresten a hatch belespawnolt egy vastag fa törzsébe, szóval vannak bajok.
Vártam, hogy csomagban, leakciózva feldobják egyben a dlc-ket, de végül ilyen nem volt. Pedig lehet megvettem volna, most meg a hajam tépném. Nem azért a pár euróért, pont nem érdekel, sokkal többet is költöttem már sokkal nagyobb hülyeségekre, az elv a probléma.
Az offeringekkel nem volt túl bőkezű nálam a bloodweb. Szerintem tízet nem kaptam összesen; Meyerst kipróbálhattam többször is, Hag és Freddy csak egyszer volt, Doki talán kétszer. Ez minden, csak nem balansz.
A skinekkel nálam nagyon mellélőttek, de nélkülem is lesz bevétel belőle bőven. Persze csak tessék, a rózsaszín-piros póló szépen rikít a legvilágosabb mapon is, kilóméterekről ki lehet szúrni. Én maradok az egyszerű mezei sötét build-nél.
Zavarni nem zavar, csak annak semmi értelme, hogy az ember körbe-körbe rohangáljon egy-egy objektum körül. Hányszor látom, hogy elkezdődik a meccs, a gyökér már szalad befele a lámpájával a pálya közepére, próbálja magára vonni a gyilkos figyelmét annak reményében, hogy a pályán lévő összes palletet letöreti majd vele. Nyilván azért lesz a pallet rendszer is átdolgozva, mert a fejlesztők is úgy gondolják, hogy nem ebből kell álljon egy kör.
A dead by daylight wiki-n elég szépen, részletesen le van írva, hogy milyen mederben kell-nem kellene játszani. Ez kb ennyit is ér, mert a gyakorlatban ezt nem lehet kontrollálni. Ha minden szabályszegés szankcionálva lenne, a játékosok fele már ki lenne bannolva, ami senkinek nem érdeke. Arra a jó istennek sincs kapacitása, hogy minden egyes feljelentést kivizsgáljon, max az lehet, hogy akire adott idő alatt adott mennyiségű report érkezik, annak utánanéznek. Vagy nem. Vagy megfogja már eleve az anti-cheat, látni néha dolgozni, vagy nem. Volt egy-két eset, amire a mai napig azt mondom, hogy véhá, mert abban a szituban egyszerűen nem lehetett más. Hogy mást mondjak, sokkal egyértelműbb, amikor a baromarcú gyilkosként lagswitchet használ. Hiába auto report részemről, semmi garancia nincs rá, hogy a másik három játékos jelenti; hogy is várhatnád el tőlük, amikor egy retkes "Ready" gombot képtelenek megnyomni...
Napasztmek...pay to win lett a Curtain call is....püff neki....azt hiszem alábecsültem őket, megint :D
Nem tudom, még csak a harmada van meg! :) Nem igazán molyoltam rajta, de a rongyok az utolsó sorban mozognak. Többnyire "túlélőt" játszom, de azok nem annyira egyéniek, mint a gyilkosok. A doki és Mike már megvan. A hag-et próbáltam offering-gel, de az kevés hozzá, hogy határozottan érezzem a szükségét. Freddy-t szintén offering-gel, de ő nem adja magát, pedig magas a nosztalgiafaktora! Malacka a fejcsapdával kellemesen tudja lassítani a játékot, de szintén felejtős. A bohóc elég új, hogy érdekes legyen, meg jócskán ocsmány is, hogy áldozzak rá... Szerintem, ő az esélyes! De, majd jobban átnézem a kínálatot, hátha van valami villogós, szirénázós gönc, amit takarásban, a pálya túlsó végéről is ki lehet szúrni, hogy itt vagyok, meg akarok halni! :Đ
A göncöknek továbbra se látom értelmét, bár van, amelyik tetszik. Claudette-ből lehet csinálni vándorcigányt, az mondjuk pont nem, szóval rossz példa :D Én nem rég voltam félúton, ha jól emlékszem, 17-es szinten vagyok (aminek sok értelmét nem látom) és legutóbb ha minden igaz 195 pontot adott szintlépésnél. Kíváncsi leszek, hogy később hogy fogja adagolni, nekem valami azt súgja, hogy inkább tartalékoljak. A "the shrine of secrets" az update óta nem működik, wiki szerint karbantartás alatt áll, nem tudom mi lesz belőle. A bohóc sem az az igazi range attack gyilkos, amit vártam; jó, nem azt mondom, hogy a pálya egyik végéből át kéne tudni dobnia az üveget, de a mostani max távolság elég nevetséges.
Én a magam részéről inkább várok, valszeg a következő update-ig. Nem most lesz, de addigra össze lehet szedni legalább két adagra való shardsot. Azt se tartom kizártnak, hogy a "shrine"-ban is csak shards-ért lehet majd vásárolni, ami mondjuk kitolás lenne az újoncokkal, de sose lehet tudni. Mivel a bloodpointokkal ellentétben nincs maximum plafon, ráérek eldönteni később is, hogy mire érdemes elkölteni.
Újra működik a shrine of secrets, csak kicsit másak az árak...
Hello! Nemrég kezdtem a játékot, de csak túlélő tudok lenni, mert ha gyilkos vagyok, senki sem jön a lobby-ba. Van ennek valami oka, vagy ez csak idő kérdése?
Nah, sikerült elverni az első 9000-et? :Đ Én még tartogatom! Kb. 12k-nál járok... Jó, hogy kicsit átdolgozták a havi rank lefokozást! Legutóbb, survivor 4-ről 16-ra estem vissza!
Idő kérdése és bedob túlélőket. Az rajtad múlik, hogy ki lesz az áldozat! :) Jobbára a rangodhoz (rank) próbálja igazítani a többiek szintjét is, de ez nem mindig sikerül a matchmaker-nek. Ha swf (survive with friend, túlélés barátokkal) játékosok különböző szintűek, őket nem osztja meg!
Volt, hogy nekem sem akart adni senkit, kiléptem és vissza (ez már a legelső windóz óta, elfogadott woodoo-zás), utána adagolta a hullajelölteket! :Đ
Ha barátokat gyilkolsz (van ilyen menüpont), akkor nincs fejlődés, csak móka! Az összes létező perk közül választhatsz, add-on, offering talán csak a meglévő sajátod, de semmi sem veszik el és nem is gyarapszik! Ha kilépsz, ott tartasz, mint a baráti meccs előtt!
A játék megvétele előtt állok, kérdésem lenne, érdemes még befektetni rá, vannak még aktív játékosok? Nem szeretnék úgy járni, hogy megveszem majd kiderül "halott" a játék. Köszönöm a válaszokat
Nekem úgy 16.000 környékén van. Gondolkoztam rajta, de én sem költöttem el. Azt olvastam, hogy még folynak a tárgyalások a licenszes karakterek elérhetőségéről, meg aztán nem tudjuk a jövőben milyen karaktereket kapunk, szóval szerintem megéri várni.
Játékosok vannak, ha a játék meghal, az a fejlesztők miatt lesz, de szerintem nem kell ettől félni, még akkor sem ha okkal gúnyolódunk olykor-olykor (lásd pretty good job so far).
Amit a kolléga írt, én is tapasztalom. Gyakran előfordul, hogy gyilkosként egyszerűen nem tölt be ellenfeleket. Máskor viszont semmi baja, szóval a matchmakerrel lehet valami. Az utolsó két update óta csinálja ezt, aligha nálunk van a hiba.
Vicces egyébként. Ha megnézed, több a fizetős karakter, mint amit az alapjátékkal megkapsz, szerintem ez gáz. Ettől függetlenül, ha most kéne megvennem a gémet, csak az alapjátékot venném meg. Az alapokat megtanulni tökéletes, a fizetőseket meg később is meg lehet venni, ha más módon nem lesznek elérhetőek.
Nekem a mai napig csak az alap van meg, és nem is tervezem bővíteni, amíg ki nem derül, hogy mi a fejlesztők terve a játékkal. 50-es szint környékén szintlépésenként kb 300-asával adja az iridescent shards-ot. Nyilván nem fog a végtelenségig emelkedni az összeg, de rendszeres játékkal egész jól lehet haladni. Ha jól emlékszem az idei roadmap-ra, 2018-ban még három túlélő-gyilkos páros fog érkezni. A pálya kérdéses, lásd a feltunningolt crotus penn-t. Hogy a 6 új karakterből mennyi lesz fizetős, azt nem tudni, valószínűleg 6/6....én annyit tudnék javasolni, hogy mindig legyen talonban legalább egy karakter felszabadításához elegendő (9000) shards.
Az alapjáték csak 20 ojró, annyit szerintem mindenképpen megér. Ha tetszik a játék, később vásárolhatsz hozzá ezt-azt. Sokan voltak, akik az update megjelenésének hajnalán rögtön vettek is rikító göncöket a karakterekre....itt voltam, láttam. így is lehet csinálni...
Ha úgy döntesz, hogy megveszed a játékot, de nem akarsz másra pénzt költeni, a shards-okkal amit kapsz, óvatosan bánj. Ezzel tudod majd kiváltani azokat a dolgokat (karakterek, képességek, skinek), amikre mások sok esetben pénzt költöttek. Miért is fizetnél azért, amit ingyen is megkaphatsz?
Az újoncokkal egyébként kitolás az új rendszer és sajnos ők már nem is fogják ismerni a régit. Annak aki nem költ pénzt külön, nagyon meg kell nézni, hogy mire költi el a kapott shards-ot. Nem számoltam utána, hogy jött ki - jön ki a matek, de első ráérzésre az előző rendszer ezen téren korrektebb volt. Ezt az sem kompenzálja, hogy minden karakter saját képességei az első pillanattól kezdve használhatóak most már. A shrine of secrets árai nagyon durvák, rohadt sokba kerülne egyesével összeválogatni a legcombosabb perkeket belőle, feltételezve, hogy mindig azt dobja fel, ami Neked épp kell. Ízlés dolga, újoncként nyilván nem tudnám, most tudom, hogy az urban evasion nekem minden shardsot megérne, ha nem lenne alapból elérhető. Ezt leszámítva én inkább oldanék fel karaktereket kompletten, mint a perkjeiket egyesével, így legalább kimondottan tartalmat is kapok a játékomért.
Jelenleg 6 karakter oldható fel így, ami nem része az alapjátéknak: Feng Min, Ace Visconti, és Kate Danson túlélő oldalon, Hag, a bohóc és a doki gyilkos részről. Kate Dason nekem olyan mint valami kezdő build, szerintem ne költsetek rá. A doki nem rossz végül is, vele találkozni legtöbbet ebből a gyilkos trióból, nem véletlenül. A bohóc csak azért megy most, mert újdonság, le fog csengeni. Hag gyakorlatilag nincs, 50 meccsből kb egyszer választják.
Ez a kérdés úgy lenne izgalmas, ha hozzácsapnák ehhez a licenszes karaktereket is, akár dupla shards-ért is. Jó lenne, bár szerintem erre nem fog sor kerülni.
Nekem most jó. Valószínűleg az event miatt volt update. Volt már egyszer ilyen, akkor a Huntressre lehetett maszkot feloldani, meg David Kinghez egy kabátot. Utóbbit meg is csináltam. Ezt most passzolom, Kate nincs meg, Hilbillyvel meg nem játszom, de nektek sok szerencsét, ha belevágtok :)
Szeptember 11-én jön a következő - természetesen fizetős - DLC.
Van egy olyan gondom, hogy ha gyilkossal akarok játszani akkor nem dob be játékosokat a lobbyba, ha túlélőként játszok akkor persze rögtön talál csapatot, ez miért lehet? volt hogy 5 percig várakoztam gyilkossal de semmi nem történt
A Halloween-nel jött ez a hiba... Ám, pár napja kapott foltot, pont ezt (is) javították benne! Próbáltam, sokkal gyorsabban kaptam áldozatokat, mint korábban! Ki is szórtam a gyilkosos daily rituálokat! :) A túlélő, gyilkos szérum gyűjtését is összevonták.
Hát, nekem egyáltalán nem tetszik ez a mutáns cucc. Mikor először beléptem és megláttam, mondom, mi a fax? :D Még a játék is olyan furán fut tőle. Azt hiszem megvárom amíg vége. Magyarországon nincs halloween, a halottak napját meg ki nem állhatom.
Nekem felcsillant a szemem a killer kozmetikára! :Đ Derekasan ordenáré a lecsöpögő, világító töklé! :Đ Kb. 10 fiolám van, többségét gyilkossal hoztam össze! Nekem sem jön be, de inkább a játékosok hozzáállása miatt! Mindenki feji a tököt és nem érdekli, ha a másik kampóra kerül! Nem is egyszer, hagytak kiszenvedni az első akasztásra! Az meg az én jófejségem, hogy event idején nem ölök, csak a szükséges kampózásokat végzem. 0:-)
Azt hittem ez egy horror játék (most ne menjünk bele, hogy kinek mennyire ijesztő vagy félelmetes). Miért kell viccet csinálni belőle? A skinekben van a zsé, értem én, de meg lehet azt csinálni, hogy nézzen is ki valahogy. A kedvencem claudette mint vándorcigány, meg amikor ég a gyertya a wraith fején, vicc.
A spirittel azt hittem design terén is egy következő fokozatra lépünk. A mozgása futás közben egy kicsit nyomi, de amúgy jól néz ki, van stílusa. A pálya is tök jóra sikerült, ezekkel a paródiába illő maskarákkal nem tudok megbékélni.
Új fejezet: Darkness Among Us Azaz, új helyszín, új gyilkos, új túlélő! Izgalmasnak ígérkező perkekkel! Na, majd Iridescent Shards túlcsordulás esetén lehet, hogy rámozdulok. Vagy csak a jobb perkekre... Trailer:
Az update óta először játszottam...azt tudtam, hogy az új gyilkos spece, hogy gyorsan tud futni....qrva kreatív....de oké....ezt most hagyjuk. Kb három másodperc után felhördültem, hogy ez meg mi a túró? A játékmenet egy borzalom...olyan, mintha lassított felvételt néznék....szörnyű...
Viszont, mert gyors, hajlamos "túlszaladni"... Nekem nincs meg, így csak videókból láttam, hogy milyen a gyilkossal játszani. Az Iron Maiden perk, jó móka lehet a dokinak! :Đ
Azt nem tudom, hogy ezt a "túlszaladást" kivédendő-e, de egyértelműen érezhető, hogy lassítottak a játékon. Értem én a logikát, ha így van, ettől függetlenül egy karakter miatt az egész játékot megváltoztatni nem jó ötlet. Irányíthatatlan? Fix it...
Hogy jót is mondjak....4 update után ismét betölt a gyilkos lobby. Akinek esetleg problémája volt ezzel rajtam kívül, próbálja most, nekem már jó!
A skillcheck is sokat javult, nem megy félre, oda megy, ahová nyomod. Nem tapasztalatom azt, hogy "benne van", de nem adja meg, vagy nincs benne, de megadja. Ennek is ideje volt.
Sziasztok. Játszanak még a játékkal? Mennyire foglalkoznak még vele? Mobilos játék által találtam rá. Hasonlót tolok rajta és eléggé megkedveltem. Válaszotokat köszönöm. :)
Igen, játszanak még! Most épp Publikus Béta Teszt zajlik, a dedikált szerver(eke)t tesztelheti a nép. Valamint, az újragondolt Legion is játszható (ha megvan ez a gyilkos). Idén tavaszig volt meg az előrejelzés és most a 11. fejezetnél járunk. Ez azt jelenti, hogy negyedévente 1-1 új gyilkos, túlélő és helyszín került a játékba. Lehet vitatkozni, hogy az új az, mennyire új, de tény, hogy még foglalkoznak a fejlesztők a tartalommal. Tartalom a tonnányi kozmetika is, aminek egy részéhez csak valódi pénzzel juthatsz hozzá! Semmi pluszt nem adnak, max. rikító színű göncökben virítasz a pályán! :Đ
Az mit jelent, hogy hasonlót tolsz mobilon? Egy címet elárulsz? :) Én is kösz, ha igen!
Identity V. Ehhez hasonlították. Én jól elszórakozom vele, van egy Horrorfield címre hallgató gyengébb verzió, nekem az nem jött át. A lényege viszont ugyan az.
A playáruház kommentjei között akadtam erre a címre, megnéztem pár képet és a következő kattintásom az Sg volt információkért. Ez jól hangzik, akkor lehet befizetek rá.
Az idén még három gyilkos-túlélő páros érkezik, a pletykák szerint a fehér maszkos csuklyás telefonbetyár lesz a következő a sikoly c. filmből. Meg ígérnek sok minden mást is, amiből vagy lesz valami, vagy nem.
Akkor lehet jobb, ha várok. :D Bár ezeket egy nagy játékban tudnám elképzelni, módok formájában. Ott van a péntek 13, azzal is játszottam, de nem volt valami meggyőző.
Ezek pont azok lesznek, egy nagy játékban (DbD), módok (DLC) formájában! :Đ Rosszabb esetben, licencelt karakter(ek), mint a Sikoly gyilkosa/túlélője, és akkor, csak valódi pénzért lehet hozzájutni, nem pedig a játékon belül megszerezhető valutáért (shards).
A Péntek 13-at csak videókon láttam, de már nem tetszik. Jason-t egy ütéssel megfektetik, majd meg is ölhetik? Eh...
Várhatsz, de minek? Ha az Identity V. bejött, ez is be fog! Szokott lenni ingyenes hétvége, amikor kipróbálhatod. Nemrég volt, így max. a nyári vásár idején lehet újra. Az isthereanydeal.com szerint, most a GamersGate-en 8€-ért megveheted az alapjátékot (még kb. 3 napig). Néztem videókat az Identity V-ről és valóban nagy a hasonlóság, de nekem a DbD valahogy intenzívebb. Majd emulátoron kipróbálom.
25-e szombatra 500 főt toboroznak tesztelésre. A leírás szerint semmi különöset nem kell tenni, jelentkezni és az utasítások szerint (perkek, addonok, offeringek nélkül) játszani, legalább 15 kört. Aztán lehet lesz ezen kívül más is, a részletekről e-mailt küldenek azoknak, akiket kiválasztottak. Érdemes lehet tenni egy próbát, elvileg jutalomfalat jár annak, aki teljesíti a feltételeiket. Erről csak annyit írtak, hogy júniusban lesz kiosztva - amikor a következő update is lesz; nem tartom kizártnak, hogy az új DLC-t (Ghostface, Sikoly c. film) adják ingyen ajándékba. Ha mégsem, valami (bloodpoint, shards, skin, etc) akkor is jár majd, szóval megérheti. Holnap van a jelentkezési határidő ha jól emlékszem; én már leadtam, hátha, gyertek ha ráértek.
Hamarosan érkezik a játékba a következő licenszelt, fizetős epizód, mely a Stranger Things c. sorozat két túlélő karakterét és gyilkosát hozza magával.
Aki nem ismerné a sorozatot (én sem ismertem, míg a DBD be nem harangozta), a három évad egyenként 8 részt számlál, szóval nem olyan hosszú. A történet számomra egy modern köntöst kapott "ifjúsági sorozat" lelkületét tükrözi; nem igazi horror, egy-két jumpscare-től eltekintve sok félelmetes nincs benne. A főszereplő néhány gyerek, akik egy természetfeletti képességekkel bíró társuk segítsével veszi fel a harcot egy másik dimenzióból, a "fejjel lefeléből" érkező, virágfejű szörnnyel, aki a Demogorgon nevet kapta.
A karakterek hitelesek, nekem különösen a szörny hangeffektjei jöttek be; a mori is látványos, az egyik legjobb eddig. Képességét tekintve új gyilkosunk a Hag nyomdokaiba lép. Már a Freddy update-et is ez az irányvonal jellemezte, ebből a hármasból valószínűleg a Demogorgon mozgástere lesz a legnagyobb. Perkek tekintetében új metát nem kaptunk, avagy a választék nem jó, de nem is tragikus. Zömmel eseti jelleggel lesznek hasznosak, minthogy állandó/direkt használatra fogjuk be őket. Az új tartalom leggyengébb láncsszeme ezúttal is a pálya lesz, ahogyan az általában lenni szokott. A mapperek sajnos időről-időre elkövetik azt a hibát (a személyes tapasztalatom is ez), hogy a küllem a játszhatóság rovására megy. A kórház és a vágóhíd keveréke piszok jól néz ki, de ha lehet, élesben inkább valami mást tölsön be a játék.
Elvileg, a következő fejezet lehetőségeit már a dedikált szervereken lesz lehetőségünk kitapasztalni, ha minden jól megy; a tesztszerveren játszók vegyesen nyilatkoztak a fórumon. Az újabbak számára külön jó hír, hogy 40-es szinttől háromból kettő, 50-es szinten négyből kettő perk lesz feloldható a bloodweben, így kevesebbet kell grindelni, hogy kedvenc karaktereink a játék bármelyik perkjét használhassák. A közösség régóta könyörög már a változtatásért, nekem ez kicsit olyannak tűnik, mintha sebtapasszal próbálnánk gyógyítani a nyílt törést, bár ha azt vesszük, ez is több, mint a semmi.