Amúgy meg villanykocsisoknak pont addig van aranyéletük, amíg ingyenesen kapnak áramot, meg ingyen parkolhatnak. Mindkettő amúgy jelentős bevétel az államnak és az önkormányzatoknak. Most az új autók pár százaléka hibrid, meg elektromos Eu átlagot tekintve, magyar átlagot, pláne teljes autóállományt tekintve ez még alacsonyabb szám. Szal grátiszba, jófejségből simán lemondanak a reklám érték miatt erről, hogy mindenki lássa, hogy mennyire aggódnak a jegesmedvék sorsa fölött, akiknek elfogy a talpuk alól a jég.
Majd ha a villanykocsik aránya eléri a 10%-ot akkor kérem jön a fekete leves és kiderül, hogy hoppácska nem biztos, holgy olcsóbb még az üzemeltetése is egy ilyen kocsinak.
Ismerősöm most vett egy Renault Zoe-t használtan pár milkóért. Ingázni naponta pár 10 km-t tökéletes, ezt aláírom, csak ugye megyehatáron már nem igazán lehet vele kimenni.
Na most az van, hogy ugyan ezt a villanykocsik már kb. 100 éve tudják. Henry Ford feleségének is villanykocsija volt és marhára nem cserélte volna egy koszos füstös robbanómotorosra. Csak a belsőégésűek fejlődtek a villanykocsik meg messze nem annyit, és az áruk is maradt pont olyan drága, mint akkor. Link