Ugyanaz lesz szinte, csak picit atvarialva es kibovitve. Itt egy kep ingame. Emellett peldaul lesznek jatekos altal uzemeltetett boltok (lasd korai sandbox mmok, amelyekben sajat boltod is lehetett - hozzateszem, hogy az SWG egyik vezetojet igazoltak le a projekthez, pont ezek miatt), amelyeket egyedul vagy tarsakkal uzemeltethetsz es amelyeknel a vasarlok a jatekosok lesznek. Epitesz egy kis bazist, par pulttal, feltoltod kinalattal (ritka recepteket talaltal es csak te tudod gyartani azokat a targyakat, hat legyen biznisz belole), raksz a kornyekre par neon nyilat, figyelemfelkelto tablat es hajra, mar csak kuncsaft kell :)
Nagyon azt hangsulyozzak - es a gameplay is ezt mutatja eddig -, hogy az egesz jatek ugyanolyan Fallout jatek, mint barmelyik ujkori FO, csak jelen esetben az NPC-ket nem egy Bethesda altal krealt script, egy AI iranyitja, hanem a masik NPC egy jatekos lesz, annak minden kiszamithatatlansagaval.
Ami a griefereket illeti, azt nyilatkozta ma Pete Hines a gamespotnak, hogy maga a jatek egyszeruen nem engedi meg azt, hogy valaki gecisegbol vagy pusztan rosszindulatbol ujra es ujra megoljon valakit/hullajat kempelje. A hulladtol nem lehet elvenni a cuccokat (nincs kifosztas), nem veszitesz xpt sem, kvazi minimalis hatranyod lesz belole, vagy meg annyi sem. Mintha egy mmoban meghalnal, respawnolsz (gondolom itt is ez lesz, a legkozelebbi bazisodon/agyadban, lasd a FO4 survival modban a "mentes" vagy barmelyik online survival jatek megoldasa) es ujra nekivagsz. Betaban nagyon kivancsiak arra, hogy a pornep hogy viselkedik es az alapjan fogjak a premierre valtoztatni az egyszeri jatekos vedelmet es nyugalmat az idiota verivanokkal szemben.
Fontos, hogy lehet tobb karakered is, akar tobb fele fejlesztessel, tudassal, habitussal, stb.