Na varj, AI vezert NPC-k nem lesznek, de ellenfelek, allatok, mutansok, ghoulok (illetve azok egy specko valtozatai, akik kivetelesen fegyvert is hasznalnak - amolyan mutalodott katonai szervezet), robotok, stb. lesznek, akiket lehet apritani. Ezeknek lesznek legendary/boss jellegu verzioi is. Lesz ezen felul rengeteg kuldetes (cask ezuttal vagy robotok adjak - lesz rengeteg mr handy -, vagy terminalok, talalt holokazettak, stb.), eldugott es felfedezni valo loot, erdekesseg, specialis es ritka recept, stb. a dinamikus eventekrol nem is beszelve.
A pve tartalomtol nem felek, az elmondottak alapjan belezsufolnak ebbe mindent, ami eszukbe jutott. Aztan mire megunnank, jon az uj ingyenes frissites, amelyek eleg surun fognak elvileg erkezni. A bevetelt az egyszer fizetos kliens mellett a szigoruan kozmetikai alapu mikrotranzakcio jelenti majd (minden skint amit megvehetsz penzert, azt megszerezheted a jatekban is, nyilvan nem egyszeruen, de ha kell, megoldhato, egyetlen olyan dolog sem veheto meg penzert, amely nem erheto el a jatekban ingyen).
Vagyis lesz megint jo par ora, mire megunjuk, mert nyilvan gyorsabban fogyasztjuk a tartalmat, mint azt barmelyik random fejleszto barmikor is gondolna... :)
A PVP az, ami santit nekem, illetve annak az interjuk alapjan vizionalhato lazasaga. A betaban kiderul - ahogy engedi itthonrol is a preordert, akkro szemelyesen - hogy mi ertelme van a pvpnek akkor, ha lelonek, bumm, feltamadok az egyik kozeli spawn ponton (meg csak nem is a sajat bazisomon/agyamban, mint barmelyik random survival jatekban) es folytatom tovabb a kalandokat. Erre a reszre vagyok kivancsi, mert ez nagyon enyhe. Ha semmi kulonbseg nincs akozott, hogy megol egy mutans kutya vagy megol a "megbaszlakkocsog" nevu juzer, akkor.... erted :)
A PVE-vel nem lesz gond, az sima FO4. Akinek az bejott, most megkapja fokozottan, akinek nem, az megtalalja a szamitasait majd egy masik jatekban, mert itt megint nem fogja.