Így elgondolva szerintem a PVP az "fejlettebb AI"-val rendelkező PVE lesz, és a győztest fogja másképpen jutalmazni, nem a vesztes totális kifosztásának lehetőségével, hanem mondjuk a legyőzött ellenség szintjének megfelelő tapasztalattal, vagy egyedi random cuccokkal (amiket ugye nem a játékostól szerez be, hanem a játék honorálja).
Ha nem akarják túlszopatni a játékosokat, akik veszítenek, de olyat akarnak PVP szinten, ami megéri vele foglalkozni, akkor a játéknak kell adnia a lootot... lehet, hogy lesz mondjuk 500 pvp-győzelem esetén, vagy darabonként ennyiért szerezhető orgyilkos-páncélszett (fej, kar, lábak, törzs), vagy mint mondtam, játék által adott cucc, vagyis főleg akkor szintlépés/perk kártya.
PvP esetén meg lehet gondolom csinálni, hogy a résztvevők életereje (sebzése) máshogy alakuljon, mint PVE-ben, így az egymás elleni harc is lehet hosszabb pl.