Teljesen maganvelemeny, de nekem a FO4-bol nagyon hianyzott egy normalis es izgalmas bazis tamadas es vedes lehetosege.
Oke, az emberek fele hidegrazast kapott a Settlement resztol, a masik fele tobb szaz oran at volt kepes pofozgatni, alakitgatni, mikromenedzselni egy-egy telepulest. En utobbiba tartozom. De, azon tul, hogy erzodott rajta a kisse osszecsapott-felkesz allapot, nagyon hianyzott az, hogy ha mar felepitek valamit, akkor az legyen is letesztelve, lassam ertelmet a vedelemnek.
Persze, jottek scriptelt spawn pontokon megjeleno tamadok, de azok nem jelentettek kihivast, buta AI buta probakozasai. Na most mindezt elesben, a tamadok oldalan is ravasz es minden hajjal megkent emberekkel? Mint barmelyik suvival jatek pvp szerveren? Vagy mint a szinten survival jatekokban talalhato horda tamadasok, lasd 7DtD hordaja, vagy a Conan "Purge" esemenye, stb. Oke, utobbi ketto megint csak AI, de na, meg mindig jobb, mint a FO 4-es "tamadasok". Rengeteg mod keszult a FO4-hez, amely engedi, hogy barhol elrakj workstationt es ott kezdj el epiteni. Most akkor johet ugyanez, csak szerveren, sok emberrel, ellenseges npckkel, ellenseges vagy szovetseges jatekostarsakkal es ismert, de megis csak ismeretlen kornyezetben (hiszen meg is csak 20 evvel vagyunk az atom utan, nem 200-zal, biztos, hogy nem veletlen az idopont valasztasa sem, hiszen kvazi kapnak egy kis teret, mar ami a vaulton tuli vilagot illeti).
Viszont mivel ezernyi survival jatek van a piacon, es a posztap stilus sem egyedi (sot), igy aztan vagy domboritanak egy nagyot, vagy kapunk egy futottak meg kategoriaju jatekot, amely nagyot durran a premierkor (ez garantalhato), de egy honap utan raun az emberek tobbsege.
Azt mar csak halkan kerdezem meg, hogy ha FO 4-ben volt multi tervezve (es nagyjabol mukodott is a korai buildekben), akkor miert nem azt hegesztettek tovabb es adtak ki online ficsorokkel egyutt 1-2 evvel kesobb, miert kellett ehhez egy spinoff? Bar mit ertek en hozza.