> én kérek elnézést hogy régi fallout fanként megpróbáltam még egy esélyt adni ennek a hulladéknak....
Tisztelendo es becsulendo, hogy megprobaltad :) Pontosan tudtad, hogy mire szamits, megis meg vagy lepve, amikor kiderult, hogy ez ilyen.
> semmiből nem tartana pl az elkészített vagy nyers ételeknek több időt adni mielőtt megromlanának...
Csak ismetelni tudom magam, a kezdeti szintek ilyenek. Kesobb nem is foglalkozol mar vele, mert lesz annyi, mint a szemet. Illetve, ahogy Irgum irta lentebb, minden cooldown vagy szavatossag a megfelelo perkekkel modosithato, kitolhato. A jatek 90%-ban kutyakonzvert fogsz enni (perkkel effektiv nagyon) es csak akkor eszel buff kajat, amikor speci bevetesre megy, vagy amikor eppen nincs kedved cipelni, se eladni, igy inkabb megeszed helyben.
> hah! jó reggelt... az ilyen apróságokról beszéltem én is, semmiből nem tartana leprogramozniuk hogy lehessen ilyen funkciókat rebindelni új gombokra.
Es akkor te meg semmit sem lattal, csak a jeghegy csucsat. Majd amikor egy-ket oranyi, ide-oda utazgatos es kozben scorched horda ellen harcolos idegesito quest progress megy a levesbe, mert jon egy DC es a szerver nem menti el a progresst :) Vagy amikor boss fight kozben meghalsz, probalnal respawnolni de vegtelen loading screen jon, ami miatt altf4 kovetkezik, igy viszont az osszes loot, az osszes (halalkor) eldobott junk ott marad a foldon, mert nincs "join last session" opcio es legkozelebb mar uj szerverre rak. Vagy amikor jatszol mar egy ideje es elolvasol minden feljegyzest, memot, levelet, stb. es ezek csak gyulnek es gyulnek a hatizsakodban, igy amikor keresel valamit egy kuldetes miatt (vagy plan/recipet vettel/talaltal es meg akarod tanulni) kb 100 doksin kell vegiglapoznod a gorgovel. Vagy ugyanez, amikor egy specialis holotapet kell beraknod az adott terminalba, amely ilyenkor felajanlja az osszes szaros nalad levot, es se abc sorrend, se kereses, se rendezes, csak gorgetes es figyeles, hogy vajon melyik az. Vagy az Irgum kollega altal emlitett legyek es egyeb rovarok, akiket ha megolsz, akkor sok sikert megtalalni a testuket a magas fuben (bar ez tekintheto realitasnak is, de inkabb bosszanto). Es meg lehetne sorolni azokat, amitol az ember a hajat tepne...
...ha nem lenne ra felkeszulve :)
> tudom hogy úgy hangzik de nem negatívumként írtam, legalább ennyi előnye van ennek hogy nagyjából gyorsan bele tud tanulni az ember.
Pedig az, ezt a motort mar regen kukazni kellett volna, az UI-val egyutt. Rem idegesito, hogy minden jatekban, amivel jatszom van normalis tooltip, van normalis quest tracker, nem kell 4-5 gombot megnyomnom egymas utan hogy elerjek egy achie/challenge listat, stb. A FO4ben is szar volt mar az egesz interface, de mivel az singleplayer volt, nem okozott gondot.
> én még tízet se láttam egyszerre egész délután meg most éjszaka...
Nem tudom, de tenyleg 30 koruli letszamban vannak a szervereken az emberek. Tegnap este peldaul a BOS prequesteket csinaltam Abbienek, de kozben 3 SB Queent oltem meg (de egyik bombat sem en dobtam) ugy, hogy a warning utan ugrottam a bazisra a tobbiekkel egyutt - valahogy mindig osszegyultunk 15-20an ugy, hogy kozben a lowlvl jatekosok nem jottek delkeletre. Nagyon mondjuk nekem nem hianyzik az, hogy egymast tapossak a jatekosok ott, ahol eppen kuldetest csinalnek, de emelni is emelnek a mostani 30-35 fos maximumon - bar neha ezt sem birja el a szerver.
>ha fél éven keresztül egy faék egyszerűségű text chat-et se tudtak berakni akkor ennél bonyolultabb dolgok még ha meg is jelennek...
Prioritas. Hianyzik a chat, nagyon, de voltak nagyobb gondok, amelyeket meg kellett oldani. Es azt se felejtsd el, hogy a fejlesztes egyszerre harom platformon zajlik, amibol egyedul a PC-n hianyzik a chat, de itt meg van ra addon - lasd par hettel ezelotti komment, ahol linkeltem.
> nem hiszem hogy ezt a bughalmazt meglehet menteni...
Hat, a Bethesda dolgozik rajta, ok hisznek benne. En elorendeltem tavaly es akkor a premierkor jatszottam vele egy ideig, aztan kuka, majd most par hete megint raneztem es most megint jatszik, aztan megint kuka es majd csak osszel jovok vissza. Rengeteget fejlodott a premier ota - ami alapjan el tudod kepzelni, hogy ha a mostani allapot mar a javult allapot, akkor milyen lehetett anno... Dolgoznak rajta, hegesztik ezerrel, es sajnos a legnagyobb fajdalmam az, hogy kozben valoszinuleg emiatt csuszik a Starfield es a TES VI, mert a reboot miatt szinte teljes eroforrast igenyel a jatek post-launch idoszakban, mint ahogy azt terveztek. Aminek viszont orulok, hogy a FO76 fele szarcunami TALAN hatassal lesz a kovetkezo projektekre, mert eszhez kapnak. (bar ilyenkor a realis enem azt mondja, hogy hulye vagy fiam, leszarjak ezek ugyanugy)