nem mondom hogy teljes mértékben élvezhetetlen lenne mert felfedezni, fejlődni, harcolni, mindezt némi fallout hangulattal megcsapva továbbra is pozitív élmény számomra, csak valamiért itt egy két emberke nem képes ezt felfogni.
ami a technikai oldalt illeti(motor optimalizálás, irányzás, grafika, hang) érezhető a javulás, már nincs mindent elnyelő fekete üresség, vagy vibráló fegyver animációk fps nézetben úgy mint fél évvel ez előtt, így már az epis rohamoktól se kell tartani.
de sajnos még mindig vannak olyan dolgok hogy random kiesel a pályából, vagy megszűnik egyik pillanatról a másikra a környezeti hangok fele, a folyamatos micro fagyások amik mindig harc közben tudnak előjönni... néhány másodperces kihagyás szó szerint élet és halál lehet, igen csak gyakran előforduló szerver lecsatlakozások és e miatt progress loss, meg vannak az olyan elcseszett ötletek hogy egyszerre három támadás fajtát is sikerült egy cselekvés alá bepasszírozniuk, gun bashing, throwing, power attack... mind ezt egy cselekvés gomb használatával, van amikor csak a levegőt ütöm mikor gránátot kéne dobni, máskor meg közelharcban ütés helyett felrobbanok.
a beszoruló/eltűnő ellenfelek a legkisebb problémája ennek a játéknak jelenleg... hacsak nem épp az a feladat hogy ki kell nyírni őket :)
a lista tudna még menni pl az olyan értelmezhetetlen játékkoncepciókon hogy npc-k helyett játékosok töltik be a világot de csak 30 valahányan lehetnek egy szerveren egy négyszer akkora területen mint amit a negyedik részben láttunk, vagy hogy coop-ban a legélvezetesebb játszani de a kommunikációt azt old meg magad, és így tovább, röviden van itt még bőven mit javítani.