> amúgy az mi a balherém hogy a megszakadt quest közben elfogyaszott töltényt és egyéb erőforrásokat a legtermészetesebb módon elszámolja a játék amikor újra spawnolsz, de a kib4 quest progresst nem?!
Ez a jatek legnagyobb (alap)problemaja, hogy kulon kezeli az egyes alrendszereket es ezeket szinkronizalja folyamatosan, ami tomeges jelenetnel vagy nagy "fogyasztasnal" bizony okoz egy kis "floodot", majd jon a DC. A loszer, kaja, pia, stb. "fogyoeszkozoket", vagy a jatekosok "lootjait" peldaul instant lekoveti es vizsgalja, szinte masodpercenkent, ellentetben a questekkel, eventekkel vagy karaktermozgassal, stb.. A premier utan volt egy .ini parancs, amivel az autosavet lehetett felgyorsitani. Az FO4-bol megmaradt autosavet!!! :D (fAutosaveEveryXMins=10.0000)
Peldaul,
- Minden egyes alkalommal ha hazaugrasz a taborodba, akkor ment a jatek.
- Fast Travelnel is nyom egy mentest.
- Ahogy - elvileg - alvasnal (agyban) is.
- Szinten ment mindig, ha TE lepsz ki a "quit to main menu/desktop" opcioval.
- Viszont folyamatos jatek kozben nem ment, csak 10 percenkent, igy ha egy belso terben vagy, ahol se tabor, se fast travel, se semmi, akkor DC eseten kezdheted elolrol.
(mindezen ertekek es beallitasok elvileg a gameprefs.ini-ben modosithatoak. Ha leveszed a default 10 perces erteket mondjuk 1 percre, akkor elvileg DC eseten sincs nagy veszteseg.)
- Viszont a legtobb kuldetes tobb lepcsobol all, es a progresst nem fogja menteni neked minden lepcsofokon, csak bizonyos idonkent, ezert is van az, hogy logout-login utan ujra kell kezdened az elejetol. Amikor elvileg kapsz minimalis XP-t (es aranyat) a kuldetesek kozben - nem a vegso rewardra gondolok, hanem szakaszok teljesitesere -, akkor menti a progresst is egyuttal.