Az a gond hogy ez a térkép erősen elméleti, közben a gyakorlatban meg kb. 15-ös szinten ott volt előttem az 50+ deathclaw az Ash Heap elején is, amikor 35-ös voltam akkor meg jöttek néhol a 40-es, 50-es ghoulok...a világ többi részén is totál hullámvasút hogy mi fogad az egyik utcasarkon és mi a következőn. Az egyik pillanatban még dominálod a harcteret egy tucat low level enemy ellen, aztán 50 méterrel odébb meg kiszív valami speckó endgame bloodbug. Nem tudom hogy a környéken mozgó high level playerek húzzák-e fel az ellenek szintjét időnként vagy csak úgy eleve ilyen tough love kib4szásra épül a dizájn...mondjuk pl. a Borderlands 3 esetében képesek a fejlesztők megoldani azt is, hogy ugyanabban a meccsben 2 különböző szintű player egyszerre különböző szintű gépi ellenfeleket és lootot lásson, tudjon önfeledten szórakozva érvényesülni, különféle újratermelődő f*cky helyzetek menedzselése nélkül. Igaz nem a Beth fejleszti... Ebben a formában talán jobb is lenne elfelejteni a szintezést, ahogyan pl. az AC Origins/Odyssey esetében is inkább negatív a hatása mint pozitív...de azoknál legalább betartják a térkép szerinti szintezési feltételeket. Valahol azért jár a keksz a 76-nak is...bizonyos állatok ugyanolyan alacsony szintűek a térkép egyik és másik sarkában is, nincs olyan mint az AC receptje szerint, hogy az egyik percben még 1 hitelek valami low level pumát, aztán véletlenül átlépek egy területi határt és 50 méteren belül egy ugyanolyan, de high level puma 1 hitel engem...igaz a legrosszabb esetben a 76-nál az ilyen bármikor megvalósulhat, leginkább a térkép függőleges felezővonalától keletre távolodva.