Sokszor olvastam mar sok jatekkal kapcsolatban sok embertol, de en meg nem talalkoztam olyannal, hogy annyira behalt volna a jatek es vele a rendszer, hogy csak az ujrainditas hasznalt volna (vagy a ki-/bejelentkezes). Egyetlenegy jateknal sem, maximum anno c64-en, amikor kellett varni neha 5 percet, hogy kitisztuljon a memoria (ami persze bullshit, de anno ezt mondtak) :)
Nalam ket stilusu dc volt eddig a FO76-ban:
- Egyszer amikor megszakad valahol a kliens es a szerver kozott a kapcsolat, hirtelen megall a karakter es a vilag (forgolodni tudsz, stb., csak mozogni nem), majd le is tilt a vezerles (Server Not Responding, Controls have been temporarily disabled). Ebbol nem nagyon van visszaut, de ekkor egy rejoin utan uj sessionben mehetek is tovabb.
- A masik pedig a klasszikus ctd, amikor se szo, se beszed, kirak az asztalra, a kliens bezar es ennyi. Egy gyors play gomb a launcherben es mar mehet is ujra a jatek.
Repair sosem arthat, de valoszinuleg nem azzal lesz a gond. En megneznem a hdd/ssd-t is, hogy nem e serult veletlenul. Esetleg a felesleges cuccokat kiszornam a hatterbol, hogy amig jatszol, ne foglalja se a procit, se a memoriat. Foleg win7 alatt. Sot, ha a procid nem valami nagyteljesitmenyu, akkor egy cpu limitert is erdemes lenne kiprobalni 96-98%-ra limitalva a FO76, hogy a maradek 2-4%-ban tudjon ervenyesulni a tobbi hatterfolyamat es igy nincs hirtelen 100%-os porges es emiatt esetleg gebasz/fagyas/akadas/stb.