Hja , ez a spawnolósdi eleve azért van akciójátékokban, mert nincs normális pathfinding , normális navmesh híján :D.
animációt meg ilyen atlaszból szedik elő , hogy mi az ami megfelel a mozdulatsorhoz , szóval ha nincs normális pathfinding, akkor hülyeségeket fog előszedni.
Az ID-nek nincs jó enginje , sparse voxel octree alapú engine volt Carmack szíve vágya, csakhát lelépett VR-ezni , meg mellesleg keresett a Bethesdanak 500 millio + dollárt a sötét VR üzelmei miatt :DD
egy ilyen bázisépítős dologhoz realtime navmesh kell , ahhoz voxel a jó adatstruktúra . Mondjuk úgy lenne értelme az online-nak , hogy nem PvP , hanem korszerű NPC-s PvE . De azért ez a eléggé a jövő zenéje, az elosztott erőforrás szerveroldalon.
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2018.06.01. 08:34:20