A vicc az, hogy az egesz bazisepitos dolog IS egy probalkozas volt.
Idorendben (a fejlesztes kozepen kb) elobb kiprobaltak, hogy lehet e multit rakni a jatekba. Lehetett.
Jott az otlet, hogy akkor survival stilus megoldhato? Meg.
Na oke, de ehhez kell epitkezes is, mert az szerves resze manapsag a online survival jatekoknak, lehet? Lehetett ezt is.
Es itt kapott eszbe valaki, hogy baszki, akkor most mi is lesz a FO4, mert mindezekre EGYSZERRE nem lesz ido es lehetoseg egy jatek keretein belul. Ezert letrejott a FO76 a multi+survival elemekkel. Viszont az epitkezes illet a FO4-be (lasd a Skyrim Hearthfire dlc nepszeruseget), ezert azt megtartottak. Viszont offline jatekban ez igy marha ures lesz, ezert raktak bele nagyon gagyi, nagyon szarul scriptelt, utvonalkeresesbol megbukott settlerseket, amelyeken latszik, hogy nincsenek kidolgozva es csak felkeszek, es csak muszajbol kerultek a jatekba. Nem is csoda, hogy az epitkezes kb addig erdekes, amig ki nem elted a sims hianyodat, utana mar kinszenvedes es repetativ faszsag. Es akkor Prestont nem is emlitettuk... :)
Ilyen az, amikor leulsz a csaladdal megbeszelni a hetvegi szabadidos programot, majd mindenki bedobja a sajat maga "ezt muszaj megcsinalni" otletet es a vegen egy akkora kaosz lesz belole, ami soran senki sem szorakozik jol.