Az FO4-ről is olvastam meg láttam, hogy milyen primitív fos volt. Faék párbeszédek és küldteések.
De maga az egész játék íve is kuka. Egy elég hosszú elemző videóban hallottam, hogy valami 45 perc játék után megszerezhető volt benne a Brotherhood of Steel armor (asszem az a neve). Amiért a korábbi részekben úgy érezted, hogy meg kellett dolgozni és nem kis dolog volt megcsinálni. Itt meg hozzádvágta a játék elején és játszhatod az istent.
Nekem ez alapján az jön le, hogy a FO NV óta értelmes FO nem készült.
A NV --> 4 ---> 76 színvonal lépcsőt nézve kb. teljesen felesleges bármiben is reménykedni.
Főleg úgy, hogy az NV-t nem is a Bethesda követte el...
A AAA játékipar és a filmipar is egymás után lakja le a címeit és ontja magából a szart. És nem nagyon látszik ebből a visszatérés egy-két kivételtől eltekintve. Én csak azt nem értem, hogy ezt a sok szart ki fogyasztja...?
Mert egészen elképedek, hogy ezeknek a szarháziaknak még bárki hisz és reménykedik bármiben.
Nálam nagyjából a helyzet az, hogy jelenleg egy olyan címet sem tudok mondani, amire azt mondanám, hogy hú, na erre kíváncsi leszek.
Nincs ilyen AAA projekt. Pontosabban egy van, a HZD 2-őt tolnám, ha lenne PC-re. De még nincs.
Tudod mi az a két cím, ami érdekel, ami PC-re jön?
Amiből az egyik önmagában is indikátora a mai játékiparnak?
A Gothic remake. Igen, egy remake.
A másik meg a Falcon BMS 4.38, egy ingyenes közösségi fejlesztés.
Ez ma a játékipar számomra. Vicc.
Nagyjából néhány konzol port és egy közösségi fejlesztés meg egy remake.
Alapvető problémája az iparnak, hogy a narratíva megalkotásában, mintha lobotomizált idióták uralnák a filmeket és a sorozatokat is.
Mivel játékmechanika terén nem sikerült kb. 15+ éve egyről a kettőre jutni apróságokat leszámítva, ezért lényegében egyre inkább azt érzem, hogy minek és mivel kéne játszani? Az összes TPS RPG nagyon kis túlzással bakker a Gothic által megteremtett mechanika pimpelése.
Arra megy rá a szutyok játékipar, hogy 4k, RT meg csivili kinézet, de környezeti interaktivitás szintén szinte egyhelyben álldogálás van. Ugyanazt csinálom, mint 20+ éve csak magasabb poligonszámú a környezet és a textúra nagyobb.
A Witcher III is úgy volt mindent oda és vissza leuraló játék, hogy kb. senkinek nem tűnt fel, hogy NEM VOLT JÁTÉKMENETI LÁBA....!
Gyakorlatilag a teljes fejlődési és craft rendszrnek SEMMI ÉRTELME és FUNCIÓJA nem volt. A grafika és a történet + voice acting vitte el.
És ez nem tűnt fel a játékosok és a "újságírók" kb. 99%-nak.