A Dragon 2 2. tesztpéldánya teljesen megépülve és nagyrészt letesztelve néhány hete már Floridában, az indítóállás közelében van, ezzel végzik majd a személyzet nélküli berepülést és utána nem sokkal a mentőrendszer repülés közbeni tesztjét. Az 1. példánnyal végezték a mentőrendszer első tesztjét (indítóállásról). A 3. példány, amivel a személyzet repülését tervezik, tudtommal már megépült, azok a vákuumkamrás és egyéb tesztek vannak soron, amit nemrég végeztek a 2. példánnyal.
A rakétának, az F9B5 változatnak kell még néhány sikeres repülés a "human rated" állapot eléréséhez, ez néhány hónapon belül jó eséllyel megtörténik.
Így áll a SpaceX.
Amíg csak a tervezőasztalon létezik náluk valami, addig éveket csúszik, ha már megépült a hardver, akkor legfeljebb néhány hónapot. Ha a tesztrepülések során nem akad nagyobb gond, jövő év első felében akár személyzettel is repülhet.
A Boeing Starliner tesztrepülésre szánt példányának műszaki egységével a földi tesztek közben akadtak kisebb komplikációk, annak a repülése idén már nem várható. Személyzettel jövő év közepétől, de egyre többek szerint inkább 2020-ban jöhet az első repülés. (itt is volt cikk róla, meglepően pontos információkkal)