SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
1. Elvileg ugye az elején lehet választani, hogy a háromból hol indulunk a csapattal az ostromnál. Ettől függetlenül mindegyiket megcsináltam, hiába választottam a "csapdát", ugyanúgy végigostromoltam az összes kaput meg levertem az óriásokat a falakról a katapultnál. Csak a sorrend változik, jelentősége nem sok.
2. Az "árulás". Ugye elvileg Nurah vagy ki elárul minket és a katakombákba csal csapdába. Nem figyeltem, amikor ez történt és fel sem tűnt,hogy az ott csapda volt, csak amikor a Balorral beszéltünk és Nurah megjelent. Mert a harc egyáltalán nem volt nehezebb, mint egy átlag random encounter a várban.
3. Random encounterek a várban. A hócipőm tele van a beteleportáló ellenfelekkel, a semmiből megjelennek, hullámokban. Ráadásul a fele glass cannon, ha ők támadnak először, azonnal lenullázzák a varázslómat, ha mi, akkor sérülés nélkül egy kör alatt végük. Nem jó design.
4. A vár egy nagy útvesztő. Ötször eltévedtem, mire rájöttem, hogy a citadellánál a bejárat jobbra fönt a falépcsőn van. Semmi nem mutatja, senki nem mondja, térkép sem jelöli. Túl nagy. Az egész egy zavaros, katyvaszos föl-alá rohangálás volt.
5. Az egész túl sokáig tart. Amikor az ember már azt hinné, vége, akkor még a fele hátravan. Nem túl okos dolog az alvást helyettesítő "crusader supplies" sem. Ha erre szükség van, akkor lényegében már túlhúzták az ostromot a fejlesztők.