az tény, hogy a BG -ben mondjuk méltatlankodtak a karakterek, hogy a fegyverük hatástalan, ha olyan lényt ütöttek, amit nem sebez.. azt itt is meg lehetett volna oldani...
de mondjuk a HP-t emlékeim szerint ott se mutatta.. max ha rávitted az egeret az ellenfélre, akkor kiírta, hogy "badly injured" és hasonlók..
attól, hogy nem sebzed, még nem biztos, hogy immunis.. lehet, hogy csak resistance-e van, amit nem sikerült a sebzésnek meghaladnia (de mondjuk a köv lehet meghaladja..)
hogy most steam-en, gog-on veszem meg vagy letöltöm, annak sok köze nincs a nehézséghez..
ha most normálba nehéz a játék, akkor nem a játék a hülye, hanem én vagyok béna, és leveszem easy-re.. másnak meg még így is túl könnyű és beteszi hard-ba...
ha előre tudom, hogy nem akarok kicsit se szívni, akkor meg eleve a lehető legkönyebb fokozatban kezdem..
ha úgy is szív az ember, azon lehet méltatlankodni...
amúgy a játék elég részletesen engedi állítgatni a főmenüben a nehézséget.. és ha megnézed, már ott is látszik, hogy nem lehet könnyű a játék, még normál fokozaton is csökkentett sebzések vannak..