Egyébként nekem azzal sem lenne bajom, ha vannak a játékban fixen nehéz, szinte legyőzhetetlen ellenfelek is. Csak akkor csinálják meg úgy, mint pl a Gothic 1-ben az ork terület volt, hogy mindenki szépen elmondta ezerszer neked, hogy ne menj arra, mert veszélyes. Kaptál figyelmeztetést. De pl. a Drezen ostromát nem tudod kihagyni és simán beleszaladhatsz a balorba a citadella közepén, aminek -16-os ac-je van (régi szabályok szerint, 36 mostani szerint), amihez sok sikert, hogy megüsd 6-7. szinten. Vagy átütne a 31-es SR-ét. Közben immunis egy rakás dologra és magas a DR-je is. Csomó buffal persze, de fogalmad nem volt, hogy az 5. betört kapu után bossfight jön, mert az előző 4 vagy hány után nem jött semmi.
Nem tartom jó designnak, ha úgy tudom leverni az ellenfelet, hogy visszatöltöm a mentést és előre felkészülök valami olyasmire, amiről a karaktereimnek semmi fogalma nem lehetett, csak én mint játékos tudom, mert már egyszer játszottam. Ez metagame-ing.