A pathfinderrel az az egyik baj, hogy a 3.5-es D&D szabályrendszerre épít és nem raktak bele semmi értelmes enciklopédiát. A másik meg, hogy nem tudom kinek az ötlete volt az, hogy a moboknak jó magas AC-je legyen és belefuss olyanokba, akik a szintednél Jóval nagyobbak. Lesz egy rész, ahol egy 28(!!)-as szintű szörnyet kell megölni. Igen izgalmas volt lvl 8-on. Meg válaszd szét a csapatod és a maradékkal ölj meg olyan szörnyet, akinek az alap ütése stunnol és vagy 50-ezt sebez. Ez már baszottul rontja a játékélményt és ez szerintem már nem kihívás, hanem hülyeség.
A DOS2-ben is lesz pár szörny, akiket nem fogsz olyan könnyen legyőzni. Sőt...lesznek olyanok, akiket jobb békén hagyni, mert szétszednek pillanatok alatt. Igaz ezek a végigjátszás szempontjából teljesen feleslegesek, ellentétben a pathfinderrel.
Ui: Ha ennyire bejönnek ezek a fajta szerepjátékok, akkor tegyél próbát a Pillars of Eternity - Tyranny - Pillars of Eternity 2 hármassal. Ezek minőségben és tartalomban nagyon jók.